Per què treballem amb Padlet?
Des de l’àrea de Ciències naturals (Biologia i geologia) estem treballant el tema de les cèl·lules. Després de fer la part teòrica de Science Bits, ara posarem en pràctica que representa que cèl·lules bones es transformin en cèl·lules dolentes i passar a ser malaltia. Volem conèixer aquesta malaltia i en un futur que sigui una malaltia crònica.
Recordeu que aquest any la Marató de TV3 farà un recapta per a poder treballar, investigar, estudiar millor aquesta malaltia.
Farem grups i treballarem el tema del Càncer. Podem parlar de manera genèrica o treballar un en concret. Haurem d’incorporar imatges, texts, documents, vídeos….heu de crear amb Padlet el nostre “suro” virtual. Quan més atractiu millor. Feu dissenys innovadors.
Recordeu incorporar les llicències , ja que hem de protegir els drets d’autors.
Deixa un comentari