JOCS FLORALS/TENS TALENT/SANT JORDI

Els Jocs Florals tracten de fer un conte, un còmic o una poesia per presentar-les a un concurs de l’escola. Cada curs escull un guanyador/a i el conte, còmic o poesia més divertit o original.

El Tens Talent tracta de demostrar un talent que tens (tocar el piano, ballar, cantar…). Els alumnes que volen s’inscriuen i fan un càsting per la seva classe. I decideixen si passen o no.

El dia de Sant Jordi al matí vam estar inventant-nos tres històries que després el vam representar i grabar. Després vam pintar uns punts de llibre, els vam tallar i també els vam plastificar.

A la tarda vam donar els premis dels Jocs Florals i del «Tens Talent».

Els/les nostres/as guanyadors/res de cada classe del tens talent / jocs florals, s’han emportat a casa un diploma molt ben dissenyat i un llibre de premi.