Sortida al circuit de bicis de Montjuïc

El dia 5 de març, els alumnes de 5è vam anar al circuit de bicis de Montjuïc amb la guàrdia urbana. La guàrdia urbana ens van ensenyar les normes, els senyals del trànsit i els senyals de terra. Vam muntar en bici a un circuit amb passos de vianants, semàfors, senyals de trànsit i de terra, rotondes etc. Després vam muntar en bici a un circuit d’obstacles, per exemple zig-zags, un vuit, tanques, ponts, etc. Al acabar la classe d’educació vial, vam anar a un parc natural que hi havia a prop a dinar. Al acabar de dinar, vam tenir temps lliure fins que va venir el autobús a recollir-nos per tornar a l’escola.

Aquesta activitat de la guàrdia urbana és gratuïta tots els caps de setmana, per a tothom.