PROJECTE DISSENYEM UN HABITATGE SOSTENIBLE

El repte d’aquest projecte consisteix en dissenyar un habitatge sostenible. Per fer això, els alumnes   estan fent servir un programa de dibuix per elaborar els plànols 2d i 3d.  Tot haurà d’estar a escala i fins la col·locació del mobiliari haurà d’estar clarament justificada. Aquest habitatge haurà d’incloure les últimes normatives en sostenibilitat i  haurà d’anar un pas més enllà en el procés de respectar el medi ambient.

La segona part del projecte consistirà en la construcció d’una maqueta basada en el seu disseny. Un cop finalitzada la maqueta, haurà de ser presentada als seus clients, que tindran l’última paraula sobre el producte final. Aquesta és una manera de potenciar la creativitat dels alumnes i d’estar en contacte amb una realitat tangible.