EXCURSIÓ AL MUSEO DEL FERROCARIL DE CATALUNYA

El 15 de febrer ,els alumnes de 5é i 6é van anar d’excursió al museu del ferrocarril de Catalunya. El museu es situa a Vilanova i la Geltrú, per anar fins allà vam agafar la línia groga fins a la Barceloneta després vam agafar el tren fins al museu. Vam veure un vídeo on explicava la història dels ferrocarrils, els de vapor…també la primera línia de tren que va ser de Mataró a Barcelona en resum un munt de coses.

Abans de veure el vídeo vam tafanejar una mica el museu.

Després vam fer una activitat on et donaven preguntes i tu amb el panells d’informació que posava al costat dels ferrocarrils havies de respondre les preguntes, aquesta activitat va ser xula. Després quan vam acabar l’activitat ens vam posar a jugar i a explorar els ferrocarrils per dins.

A mi em va agradar el museu jo recomano anar.

B.G.C (sisè)

PADRINS LECTORS!

Tercera setmana de padrins lectors per compartir activitats de lectura i escriptura  a través de jocs, cartes, pissarra digital, textos, etc!

PADRINS LECTORS P5 I 5è

Aquesta setmana hem fet la segona sessió de padrins lectors on els/les alumnes de p5 han escollit al seu padrí/na i els/les alumnes de cinquè han triat al seu/va fillol/a i han signat els respectius contractes!

Sortida al teatre en anglès

On 22nd of January the  5th and 6th course went to the theatre Círcol Catòlic in Badalona. We studied the play in our class. The play is called “Tommy and the Talent Thief”. The play was about one boy who failed the dance exam in dance school. The play was very funny! It is a wonderful play!

El 22 de gener, 5è i 6è van anar al teatre Círcol Catòlic de Badalona. Vam estudiar l’obra a la nostra classe. L’obra es deia “Tommy and the Talent Thief”. L’obra tractava d’un noi que va suspendre l’examen de ball a l’escola de dança. L’obra va ser molt divertida!

PADRINS LECTORS

Els alumnes de p5 i de 5è hem començat els “Padrins lectors”. Ahir ens vam ajuntar tots per parlar sobre què farem ens aquestes sessions i per coneix-se’ns una mica més amb jocs, preguntes, llegint junts, explicant coses nostres… va ser d’allò més divertit!!

A la propera sessió cadascú escollirà el seu padrí lector i començarem a fer encara més coses! Quines ganes de que arribi el proper dia! Us deixem una mostra de com ens ho vam passar tots plegats!!

INICI DE CURS 2018/19

Bon dia a tothom, som els alumnes de 5è de l’escola Sant Rafael, ens em dividit en diferents equips de treball. Nosaltres som els Web Assitants.

Us volem presentar quins són els tutors aquest curs a cada classe.

A P3: Cristina Rovira

A P4:Rebeca

A P5:Cristina Amorós

A 1er: Mr.Mike

A 2on:Marta

A 3er :Judit

A 4rt:Teacher Pili

A 5è:Josep Maria

A 6è:Pau

Ara explicarem quins han sigut els primers tallers d’aquest curs.

El 28 de setembre van començar els tallers. Cada taller durara 2h durant 4 setmanes.

Els tallers són:

1- Josep Maria: Organitzar una acampada.

2- Aida: Ens relaxem.

3- Pau: Catalunya en 3D.

4- Teacher Pili : Halloween.

Autors: A.S.Q-C.F.P-A.G.A-R.M.C

FESTA CLOENDA GUÀRDIA URBANA 2018

Un any més els alumnes de 5è i 6è han pogut gaudir de les activitats de la Festa Cloenda de la Guàrdia Urbana.

Tallers, jocs, festa de l’escuma amb els bombers, passeig amb moto amb la guàrdia urbana…

Els nens i nenes de 4t a P3!

Fa uns dies, els nens de P3 van venir a 4rt per donar-nos una invitació per anar un dia a veure la nova classe que tenen.

Aprofitant l’ocasió, els vam preparar un taller que tractava de només utilitzar els sentits del gust i de l’olfacte. Així que vam estar amb ells 1h jugant, provant i olorant.

Nosaltres les anàvem guiant per la seva classe per que ells portaven un mocador als ulls i anaven tastant i olorant diferents aliments i aromes; per exemple, per olorar les vam posar colònia, xoriço, etc. i per tastar, llimona, colacao, etc.

Una cosa que ens va impressionar a tots els de 4rt van ser dos nens perquè un es menjava el colacao a grapats i l’altre la llimona; els encantava i repetien tota la estona! I hi havien nens que no li agradaven gens algunes coses com la llimona o la magrana.

Periodista: R.M. – 4t.

CARNESTOLTES 2018

Aquest CARNESTOLTES 2018 els alumnes de ens hem fet la disfressa a classe.
Primer vam escollir que cultura volíem representar, i després de la votació van sortir ELS VÍKINGS.
En grup vam cercar models de disfresses i entre tots vam decidir com faríem la nostra disfressa i malgrat els petits inconvenients que ens van sorgir i gràcies a l’ajuda de les mares vam poder elaborar la nostra disfressa i gaudir d’una gran rúa i festa de carnestoltes.

SORTIDA COSMOCAIXA

Dimarts  30 de gener els alumnes de Cicle Superior (5è i 6è) van gaudir d’una sortida al COSMOCAIXA.
Van poder visitar l’exposició permament on van descobrir i van experimentar. També van poder veure l’exposició del T-REX.
Van gaudir del bosc inundat i les espècies que viuen allà.
Per torns van entrar ha fer l’activitat de CREACTIVITY, on disposaven de materials, espai i temps per crear tot el que els vingués de gust. Van gaudir i van posar en pràctica el seu enginy.