FEM MAQUETES DEL NOSTRE HABITATGE

Els alumnes de segon de primària van treballar fa uns dies en un projecte que unia les assignatures d’anglès i educació visual i plàstica. Mentre aprenien els diferents noms del espais d’un habitatge, plasmaven la visió més realista de la seva llar en forma de maqueta. El procés que van seguir va ser el de qualsevol despatx d’arquitectes o estudi de disseny d’interiors. En un primer moment, dibuixant la planta de l’espai, i seguidament, aixecant les parets per donar lloc a aquests alçats tridimensionals. Els resultats van ser creatius i molt professionals.

ELS ALUMNES DE PRIMER I SEGON VISITEN EL MUSEU BLAU

El dia 13 de març, els alumnes de primer i segon de primària del col·legi van visitar el Museu Blau de Barcelona. Allà van dur a terme activitats a l’espai del Niu, on a través dels sentits i la curiositat van explorar de manera autònoma diferents elements que trobem a la natura. Es van estudiar les propietats sensorials dels materials naturals, la diversitat i el canvi, la interrelació entre els éssers vius i el seu entorn i els rastres i restes a la natura. També van realitzar  activitats pel museu en busca de pistes per completar un mapa de la natura o van relacionar fets i dades  d’éssers vius.  Un cop finalitzada la visita al museu els grups van dinar a la zona del Fòrum per acabar passant una entretinguda tarda al parc de tobogans de Diagonal Mar.

Taller de plantes a 3r!

Aquesta setmana, quatre nens de cinquè han vingut a la classe a explicar-nos coses sobre les plantes.

Ens vam separar per grups. Un anava a la sala digital a veure un vídeo que parlava sobre com es planten les llenties. Després de veure el vídeo, agafàvem cotó i el mullàvem i el posàvem dins d’un pot de iogurt. Després posàvem llenties dins. Quan acabàvem de fer això, anàvem a la classe i un altre grup anava a la sala digital.

Els grups que es quedaven a la classe els van donar pell i trossos de mandarina, de ceba i de castanya. Ho vam estar tocant i olorant i després en parlàvem.

Per últim, ens van donar una petita prova per veure si havíem estat atents durant les explicacions.

Ens va agradar molt l’activitat i ens vam sentir molt bé! Al principi crèiem que les llenties no creixerien però al final, després d’uns dies, han crescut!

La classe de 3r.

Els nens i nenes de tercer en el Museus de les Matemàtiques!

Avui la nostra classe ha anat al Museu de les Matemàtiques.

Hem fet moltes coses!!

El primer taller que hem fet era sobre els Pentòminos (figueres fetes amb cinc quadrats). Havíem de fer figures diferents i animals amb els dotze Pentòminos que teníem.

Després, hi havia unes sales amb racons diferents: simetria, laberints, sudokus amb cases de fusta, cubs de Rubik, peixos imantats de colors, construccions, etc.

Ens ha agradat molt! I hem après a jugar a jocs matemàtics!

Autors/es: Classe de tercer.

Maquetes del Projecte de tercer.

Per acabar el Projecte sobre els Parcs d’atraccions, els nens/es de tercer curs han fet unes maquetes de diferents tipus d’atraccions. Estam fetes amb material reciclat i, sobretot, amb molt d’esforç i treball en grup. Esperem que us agradin!!!

Benvingut/da al Bloc de Mitjans

Aquesta pàgina és un espai  d’actualitat i informació, les mestres  us mantindrem informats de tot allò que passa a les aules. Penjarem fotos de les activitats i sortides que anem realitzant. Digueu- la vostra!