La primavera i Sant Jordi a mitjans!

Qui no alegra la cara quan arriba la primavera i Sant Jordi?

Els nostres petits/es i no tan petits/es  de 1r, 2n i 3r de primària han fet unes activitats molt boniques per celebrar la primavera i la festa de Sant Jordi! A continuació us deixem un collage perquè veieu com s’ho van passar de bé!

Sortida al Parc de Bombers!

Hola famílies!
La setmana passada, la classe de primer vam visitar el Parc de Bombers de la Vall d’Hebron! Vam aprendre coses molt interessants sobre prevenció i ens vam convertir en bombers i bomberes per un dia!

Us compartim algunes imatges!

CONEIXEM EL NOSTRE CARRER. VISITA DE LA GUÀRDIA URBANA.

Tornant de Setmana Santa ens va visitar la Guàrdia Urbana per a explicar-nos les normes bàsiques d’educació viària.

Ho van fer a través d’uns jocs molt divertits al pati. Moltes ja les coneixíem ja que en el projecte “Coneixem el nostre barri” les havíem repassat.

És molt important respectar-les i tenir molta cura pel carrer per a no tenir ni provocar accidents.

Sortida al Parc Güell

Hola famílies!!!!

El segon trimestre el vam acabar de la forma més divertida! Durant la setmana, l’etapa de Mitjans, vam conèixer qui era Gaudí i per què és un personatge tan conegut i especial, sobretot a la nostra estimada ciutat: Barcelona. L’últim dia abans de vacances de Setmana Santa vam anar d’excursió al Parc Güell i vam gaudir molt! Us compartim algunes imatges i esperem que us agradin tant com a nosaltres!!!

ECO RACÓ. ESMORZAR SALUDABLES I SOSTENIBLES

Des de l’escola tenim un projecte per aconseguir conscienciar als alumnes i les famílies de la importància dels hàbits saludables i sostenibles. Hem començat pels esmorzars. Durant el mes fem recompte dels esmorzars saludables i sostenibles que porten els alumnes.

Els alumnes i les alumnes de 2n hem aconseguit ser la classe més sostenible del mes de febrer.
Gràcies a la  col·laboració i participació de totes les famílies i els nens i nenes.

Recordeu: fora paper d’alumini i més tuppers per als esmorzars.

I com sempre diem “ELS PETITS CANVIS SÓN PODEROSOS!”.

Gaudim de la lectura.

Els nens i nenes de 2n cada vegada llegim millor, cada vegada entenem millor el que llegim, ens sentim més segurs i gaudim més de la lectura i de les històries que ens expliquen els llibres que tenim a la biblioteca de classe.

És per això que les estones de lectura són les millors.

Treballem les descripcions amb els Projectes!

Una de les parts que inclouen els projectes en els quals estem treballant a 3r, inclou descriure a un personatge i una ubicació.

Per aprendre a fer-ho, hem utilitzat diferents recursos: Hem hagut de relacionar les imatges dels i les mestres amb la seva descripció (d’aquesta manera també incidim en la lectura); hem hagut de crear un paisatge on portaríem el nostre extraterrestre de classe, Manolo²; hem relacionat diferents adjectius amb fotografies que teníem a la pissarra… Tot això ho hem fet per parelles, en grups fent un concurs… Aquí en teniu un petit recull de fotografies!

ENS AGRADA MOLT APRENDRE AIXÍ!

Nens i nenes de 3r de Primària  😛

Ioga com a projecte de llarga durada!

Hola a tots i a totes!

Durant aquest trimestre, els divendres a la tarda a la classe de Primer, estem fent un projecte de llarga durada sobre el ioga! Estem aprenent de la importància i els beneficis que té aquesta pràctica per a la nostra salut i en què consisteix! Us presentem uns mandales corporals que vam dur a terme!

Les noves sessions d’Educació Física. Gaudim de l’entorn.

Ens encanta fer les sessions d’Educació Física al parc.

Gaudim de l’aire lliure i dels espais verds que podem trobar prop de la nostra escola.

Correm, juguem, riem i a vegades ens discutim, quan no respectem les normes o no les hem entès bé, però el que més ens agrada és gaudir d’aquests moments amb els nostres companys i companyes.

Gravem unes cançons!

Els alumnes de 2n i 3r de primària han gravat algunes cançons! Hem hagut d’assajar molt i estar molt atents per cantar al compàs de la música. Hem gravat les cançons amb un equip de gravació de so format per un micròfon i una taula de so.

Les cançons que ha cantat 2n han estat: Bon dia (els pets) i La luz que nace en ti (Oreja de Van Gogh).

Les cançons que ha cantat 3r han estat: Llença’t (Lax’n busto), Hecho con tus sueños (Funambulista) i Jingle bells rock.