Sortida al Parc Güell

Hola famílies!!!!

El segon trimestre el vam acabar de la forma més divertida! Durant la setmana, l’etapa de Mitjans, vam conèixer qui era Gaudí i per què és un personatge tan conegut i especial, sobretot a la nostra estimada ciutat: Barcelona. L’últim dia abans de vacances de Setmana Santa vam anar d’excursió al Parc Güell i vam gaudir molt! Us compartim algunes imatges i esperem que us agradin tant com a nosaltres!!!

ECO RACÓ. ESMORZAR SALUDABLES I SOSTENIBLES

Des de l’escola tenim un projecte per aconseguir conscienciar als alumnes i les famílies de la importància dels hàbits saludables i sostenibles. Hem començat pels esmorzars. Durant el mes fem recompte dels esmorzars saludables i sostenibles que porten els alumnes.

Els alumnes i les alumnes de 2n hem aconseguit ser la classe més sostenible del mes de febrer.
Gràcies a la  col·laboració i participació de totes les famílies i els nens i nenes.

Recordeu: fora paper d’alumini i més tuppers per als esmorzars.

I com sempre diem “ELS PETITS CANVIS SÓN PODEROSOS!”.

Gaudim de la lectura.

Els nens i nenes de 2n cada vegada llegim millor, cada vegada entenem millor el que llegim, ens sentim més segurs i gaudim més de la lectura i de les històries que ens expliquen els llibres que tenim a la biblioteca de classe.

És per això que les estones de lectura són les millors.

Treballem les descripcions amb els Projectes!

Una de les parts que inclouen els projectes en els quals estem treballant a 3r, inclou descriure a un personatge i una ubicació.

Per aprendre a fer-ho, hem utilitzat diferents recursos: Hem hagut de relacionar les imatges dels i les mestres amb la seva descripció (d’aquesta manera també incidim en la lectura); hem hagut de crear un paisatge on portaríem el nostre extraterrestre de classe, Manolo²; hem relacionat diferents adjectius amb fotografies que teníem a la pissarra… Tot això ho hem fet per parelles, en grups fent un concurs… Aquí en teniu un petit recull de fotografies!

ENS AGRADA MOLT APRENDRE AIXÍ!

Nens i nenes de 3r de Primària  😛

Ioga com a projecte de llarga durada!

Hola a tots i a totes!

Durant aquest trimestre, els divendres a la tarda a la classe de Primer, estem fent un projecte de llarga durada sobre el ioga! Estem aprenent de la importància i els beneficis que té aquesta pràctica per a la nostra salut i en què consisteix! Us presentem uns mandales corporals que vam dur a terme!

Les noves sessions d’Educació Física. Gaudim de l’entorn.

Ens encanta fer les sessions d’Educació Física al parc.

Gaudim de l’aire lliure i dels espais verds que podem trobar prop de la nostra escola.

Correm, juguem, riem i a vegades ens discutim, quan no respectem les normes o no les hem entès bé, però el que més ens agrada és gaudir d’aquests moments amb els nostres companys i companyes.

Gravem unes cançons!

Els alumnes de 2n i 3r de primària han gravat algunes cançons! Hem hagut d’assajar molt i estar molt atents per cantar al compàs de la música. Hem gravat les cançons amb un equip de gravació de so format per un micròfon i una taula de so.

Les cançons que ha cantat 2n han estat: Bon dia (els pets) i La luz que nace en ti (Oreja de Van Gogh).

Les cançons que ha cantat 3r han estat: Llença’t (Lax’n busto), Hecho con tus sueños (Funambulista) i Jingle bells rock.

Concurs de contes de 3r!

A la classe de 3r, després d’haver treballat el conte des de fa unes setmanes, hem fet un concurs de contes per parelles!
Tots els membres de la comunitat educativa (mestres i alumnat de tots els cursos) han estat els i les encarregades de valorar i puntuar cadascun dels contes participants.

Com podeu veure a la foto, hi ha hagut un doble tercer premi, un segon premi i un primer premi.

Els guanyadors d’aquesta edició han estat ells dos! La seva història no només estava molt ben treballada, sinó que s’han esforçat molt a utilitzar un vocabulari adient i ric en la seva història.

Amic invisible 1r

Bon dia famílies!

A la classe de 1r ahir vam fer l’amic invisible per primera vegada i ens va agradar molt! Ha estat molt guai tornar de vacances de Nadal i rebre un regalet d’un/a company/a de classe! A més a més, ho hem fer súper bé perquè hem guardat el secret de qui ens havia tocat i així la sorpresa ha estat molt més gran!

{“uid”:”67F3F085-C9C9-4445-ABFD-7A9A2ED2714A_1610616896972″,”source”:”other”,”origin”:”unknown”}

Mil i una formes d’aprendre!

Qui ha dit alguna vegada que jugant no s’aprèn?

Els i les alumnes de tercer han estat posant en pràctica el que han après en diverses sessions sobre els noms i el noms compostos. En aquesta ocasió ho hem fet amb forma de joc!

No només han estat molt motivats/des amb la tasca, ja que era un concurs on s’havia de demostrar rapidesa lectora i mental, saber establir connexions amb allò que hem treballat i treure conclusions dins d’un context determinat; sinó que, a més a més, els ha permès aprendre nou vocabulari!

S’ho han passat d’allò més bé!