GRADUACIÓ

Els i les alumnes de p5 ja ens hem graduat!!! Vam celebrar la nostra graduació al Centre Cívic de Sant Martí i les famílies van poder venir a veure’ns.

Va estar una cerimònia molt emotiva, començant pel discurs de les tutores, seguit de l’entrega de diplomes i birrets i acabant amb una petita dansa que ens vam preparar. Tot va quedar preciós i ja estem preparats i preparades per passar a Primària!

Plantes divertides!

Durant aquestes setmanes, les nenes i els nens d’educació infantil hem estat cuidant de les nostres plantes.

Vam haver de portar un pot de iogurt i ens vam fer unes fotos divertides per a enganxar al nostre planter. Després, vam posar terra i llavors i al cap d’uns dies…van començar a sortir!! Hem estat cuidant d’elles: regant-les i observant com dia a dia anaven creixent.

Ara, ens les hem endut a casa per a seguir cuidant d’elles. Us deixem unes fotos per a que veieu el procés que hem fet i viscut amb tanta il·lusió!

EL MÓN DEL CIRC

A classe, una vegada feta la sortida, hem continuat treballant el circ en diferents sessions i amb diferents activitats.

Vam veure vídeos sobre cada personatge del circ i en què consisteix la seva feina; ens hem convertit en pallassos per un dia maquillant-nos com ells, hem sigut malabaristes i equilibristes a psicomotricitat i hem gaudit molt fent mandales cirquenses i muntant el nostre propi pallasso.

El món del circ ens encanta!

Taula d’experiments

Aquests dies, hem preparat una nova taula d’experiments amb cigrons, mongetes negres, mongetes blanques i llenties.

Les diferents mides i colors ens permeten fer transvaments amb embuts més grans o més petits així com fer diferents agrupacions per colors.

Ens està agradant molt aquesta nova proposta.

Circulació musical

Aquestes setmanes estem fent lliure circulació musical!

Seguint el mateix estil de la lliure circulació, hem ideat espais per experimentar amb els instruments, tant de percussió com melòdics, així com espais per a jugar amb la composició a través de la pintura de Kandinski, i finalment també hem tingut l’espai motricitat fina amb la clau de sol.

Aquí us deixem algunes imatges d’aquests dies. Som uns autèntics artistes!

EL CIRC

Els/les alumnes d’infantil hem començat projecte nou: el circ.

Ens fa molta il·lusió treballar-ho ja que ens motiva i engresca molt aquest món de l’espectacle i tot el que l’envolta.

I no hi ha manera millor que engegar el projecte que anar d’excursió al Circ-Cric i veure amb els nostres propis ulls totes les persones que intervenen: pallassos, malabaristes, trapezistes, contorsionistes… que meravellós!

Vam sortir molt contents i contentes i amb ganes de continuar aprenent moltes més coses sobre aquest món tan especial.

Padrins lectors

Ja portem unes setmanes que els nens i nenes de P4 i P5 juntament amb la classe de 5è realitzem l’activitat dels padrins lectors. Cada infant de 5è té apadrinat un fillol/fillola de P4 o P5 amb qui comparteixen una estona de lectura i activitats de lectoescriptura.

Ens encanta poder gaudir d’aquests moments tots junts!

La primavera ja és aquí!

Sembla que ha arribat la PRIMAVERA!

Els alumnes d’Educació Infantil hem fet diferents manualitats i propostes artístiques que ens ajuden a relacionar els elements més característics d’aquesta. Realitzar activitats on poden observar els canvis que hi ha al seu entorn són molt atraients pels infants.

Ja podem dir benvinguda primavera!

PADRINS LECTORS

Després de dos anys tornem a recuperar l’activitat de Padrins lectors!!!

Ara que a l’aire lliure ens podem juntar i que mica en mica torna la normalitat, els/les alumnes de cinquè, P4 i P5 ens reunim els dilluns per fer activitats que promouen la lectura.

Per començar, cada alumne de cinquè ha escollit, prèvia conversa, al seu fillol o fillola i ha signat el contracte, on es compromet a treballar la lectura amb ell/a i a ajudar-lo/la en tot allò que pugui.

Segur que d’aquí sortiran activitats ben divertides, motivadores i engrescadores on els/les alumnes d’infantil aprendran molt!!!

Our English classes

Our English Classes are really funny. We play a lot of games to learn: color games, dominoes, memory… related to the new vocabulary we learn.

We make corners to delve deeper into learning too. Here you have some of them!