Projecte de Yayoi Kusama

Les nenes i els nens de les Orques aquest trimestre hem estat treballant l’artista Yayoi Kusama. Hem après la seva tècnica, alguna obra important i hem intentat crear obres seguint el seu estil artístic. Ens ha agradat molt realitzar aquest projecte.

Us deixem unes imatges d’algunes activitats que hem realitzat.

Fins aviat!

TERCER TRIMESTRE EN MARXA!

El tercer trimestre, i recta final, ha començat i ho fem amb moltes ganes!

Després de deu dies de descans avui ens hem retrobat, hem explicat el què hem fet i on hem anat a la setmana santa.

Com no podia ser d’una altra manera hem explicat com era la Mona de Pasqua que vam rebre ahir per part dels padrins. Per acabar el dia cadascú ha fet la seva mona amb plastilina de colors, plomes i motlles de cupcakes. Han quedat ben originals!

{“subsource”:”done_button”,”uid”:”C2995354-33C2-4188-84AE-04FCDBACCE3F_1617734192521″,”source”:”other”,”origin”:”gallery”,”source_sid”:”C2995354-33C2-4188-84AE-04FCDBACCE3F_1617734192528″}

Publicat dins de E. Infantil | Deixa un comentari

UNA TARDA GELATINOSA!

Per acabar el trimestre de la forma més divertida la classe dels cocodrils, una tarda a lliure circulació, hem experimentat amb gelatina de colors!

Estàvem molt emocionats i ens ho hem passat d’allò més bé: feiem que la gelatina era café, slime, hem fet transvassaments amb ella, l’hem xafat amb el morter… tot allò que se’ns ha passat pel cap i hem tingut una experiència mooolt divertida!

PD: Més d’un i d’una s’ha llepat bé els ditets la gelatina!!!

Fem el nostre nom com ho faria el pintor Piet Mondrian!

Aquest trimestre hem treballat la identificació del nostre nom i el dels companys i companyes de la classe. Ja reconeixem la nostra lletra inicial i la dels altres! 🙂

A més, hem descobert un nou pintor, es diu Mondrian. Aquest ens ha ensenyat moltes formes, línies i els colors primaris a través dels seus quadres.

SORTIDA A LA GRANJA

Ahir, els/les alumnes d’Educació Infantil vam fer la sortida corresponent al segon trimestre, i el lloc escollit ha estat la Granja Can Jordi.

Ens ho vam passar suuuper bé! Vam muntar a cavall, que es deia Jud i per molts/es era la primera vegada que ho feiem!

També vam fer una volta a carro amb la Nina, i per últim vam poder conèixer i tocar diferents animals com ara la vaca Marieta, que era una mica entremaliada i no volia anar a la seva caseta, la porqueta Bombón, que es va fer pipi i caca davant nostre, els ponis George i Gina, l’ase, l’euga i el poltre, les cabretes i ovelletes, els galls i les gallines, i l’emu, que semblava que ballava de tant que corria!

Una vegada vam acabar de dinar vam poder gaudir d’una estona d’esbarjo al parc d’aventures. Tots i totes coincidim en que va estar un dia meravellós!!!

GRANOTES

Els nens i nenes de la  classe de les granotes no parem quiets!

Ens encanten les novetats i els canvis. Per això una tarda la classe s’havia convertit en una autèntica gimcana, on no hi havia taules ni cadires, sinó en el seu lloc va aparèixer una cova de tela amb túnels i passadissos! A més, vam jugar amb les titelles d’animals i màscares que vam pintar nosaltres mateixos!

Us deixem unes imatges on podreu veure com de divertida va ser la tarda…!

The most important woman for me is…

El dia 8 de març vam commemorar amb els infants de l’escola el Dia Internacional de la Dona Treballadora. Les nenes i els nens d’educació infantil a l’hora d’anglès, van poder compartir amb els seus companys i les seves companyes quina era la dona més important de la seva vida.

They are very proud of their mummies, grannies and sisters!

Racons i més racons

Les Orques us volem ensenyar alguns dels racons d’aquesta setmana.

Com sabeu, es tracta de propostes curtes i molt manipulatives on aprenem diferents continguts. Aquesta setmana hem estat practicant les sumes amb ossets, fent compteig de números, realitzant sèries de quatre amb anelles i llegint paraules, entre d’altres.

Ens encanta realitzar aquestes propostes que ens permeten anar treballant de manera autònoma i alhora passar-ho súper bé!

Fins aviat!

Les nenes i els nens de les Orques

Les granotes seguim treballant el quadrat

A p3 ens encanta utilitzar diferents tècniques per aprendre les formes! La que estem treballant aquests dies és el quadrat.

Aquí us deixem una mostra d’imatges on plasmem quadrats aprofitant la forma quadrada del trencaclosques, tot jugant amb les diferents mesures i colors. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt!
El resultat final van ser uns collage de quadrats ben diferents!

Publicat dins de E. Infantil, General | Deixa un comentari

COMENCEM PROJECTE NOU!

Aquest segon trimestre, comencem projecte nou. Totes les classes treballarem un/a pintor/a i els cocodrils coneixerem una mica al Joan Miró.

Hem anat observant quins colors són els que més li agraden, què li agradava dibuixar en les seves creacions i alguna de les seves obres, com ara L’autoretrat.

Així, tots/es hem escollit un fons d’un dels colors preferits del Joan Miró i desprès ens hem fet cadascú el nostre autoretrat; hem sortit guapus i guapes, oi??

Publicat dins de E. Infantil | Deixa un comentari