Gel de flors

Hola hola famílies!!

Fa uns dies, les orques vam preparar gel amb flors. Cadascú va escollir les flors que volia pel seu gel i després els vam portar al congelador de l’escola. Al cap d’uns dies el vam passar a buscar i…….. l’aigua que haviem posat juntament amb les flors, s’havia transformat en gel!! Vam decidir intentar desfer i trencar el gel amb diferents eines. Ens ho vam passar molt bé!

EXPERIMENTEM AMB ESCUMA

Fa uns dies a lliure circulació, la classe dels cocodrils vam experimentar amb un material que feia temps que no tocàvem… l’escuma d’afaitar!

En safates individuals cadascú qui va voler va poder passar una estoneta experimentant amb l’escuma de diferents maneres: fent dibuixos, grafismes, escrivint el nom propi o el dels altres o simplement tocantla i olorant-la.

Va ser una experiència molt emocionant!

Publicat dins de E. Infantil | Deixa un comentari

Fem grafisme creatiu

Aquesta setmana la classe de les granotes hem volgut practicar la nostra motricitat fina.

Un dia a l’escola va aparèixer un núvol de colors sense gotes de pluja. Quan vam saber la seva historia vam decidir fer-li les gotes de pluja plenes de colors (tot practicant la línia recta i el punteig).

Una vegada vam acabar el mural conjunt, tots i totes vam fer les nostres pròpies gotes de pluja de colors. Sort que portem paraigües, que sinó ens hagués quedat xops!

Aquí us deixem algunes imatges perquè pugueu veure tot el que vam fer!

Que tingueu un bon pont!

Plantem llenties

Ja és primavera des de fa algunes setmanes i a la classe de les Orques aquesta darrera setmana hem plantat llenties per observar com creixen i cuidar de les nostres plantetes. Vam portar pots de iogur de vidre i cadascú va triar una paraula bonica per escriure en el seu recipient per així transmetre bona energia a la nostra planta. Ara ja comencen a sortir i ens fa molta il·lusió tenir cura d’elles i veure com poc a poc van creixent.

We are ready per l’últim projecte

Ja hem descobert quins seran els nous projectes de les Orques i els Cocodrils d’aquest últim trimestre: els animals de la granja i els animals salvatges. L’altre dia ens vam trobar dos minimons per a treballar aquests projectes; ens va fer molta ilusió i tenim moltes ganes de començar-lo!!

VISITEM LA BIBLIOTECA DEL BARRI

El dimarts i dimecres passat les classes de les orques i els cocodrils vam anar a visitar la biblioteca del nostre barri, Sant Martí de Provençals.

Només entrar ens vam quedar meravellats… quants llibres hi havia!!!

Allà, els dos bibliotecaris ens van explicar molt amablement les normes de la biblioteca i el seu funcionament.

També, ens van explicar un conte i per acabar ens van deixar agafar contes lliurement per a llegir-los.

Ja estem desitjant tornar-hi una altra vegada!!!

Publicat dins de E. Infantil | Deixa un comentari

Festa de Sant Jordi!

La setmana passada a la classe de P3 van realitzar moltes activitats relacionades amb el dia de Sant Jordi. Aquestes activitats van ser: aprendre les cançons de Sant Jordi, fer diferents representacions teatrals del conte, pintar punts de llibre i fer intercanvi de contes que van portar els alumnes. Vam gaudir molt d’aquesta festa!

ÉS HORA D’EXPOSAR ELS NOSTRES PROJECTES!

Bon diaaa!!!

Divendres passat va arribar el moment d’explicar el nostre projecte sobre l’artista treballat a classe.

Les granotes ens van explicar els quadres que feia el seu pintor, Piet Mondrien; els cocodrils tots els colors i les formes que dibuixava Joan Miró i les orques els aspectes més característics de la seva pintora, la Yayoi Kusama.

Molt bona feina feta xiquets i xiquetes!!!

Primer Concurs de Portes Decorades!

Aquest any a l’escola celebrem la primera edició del “Concurs de Portes Decorades” coincidint amb la diada de Sant Jordi. La bases del concurs han estat dues:

• Realitzades amb materials reciclats.
  • La temàtica: PRIMAVERA.

Aquí podeu veure la porta que han realitzat els infants d’infantil, esperem ser els guanyadors!

Projecte de Yayoi Kusama

Les nenes i els nens de les Orques aquest trimestre hem estat treballant l’artista Yayoi Kusama. Hem après la seva tècnica, alguna obra important i hem intentat crear obres seguint el seu estil artístic. Ens ha agradat molt realitzar aquest projecte.

Us deixem unes imatges d’algunes activitats que hem realitzat.

Fins aviat!