INFORMACIÓ RELATIVA A LES ESCOLES I LES PREINSCRIPCIONS

Benvolgudes famílies,

El conseller  Bargalló, en una entrevista a TV3, anuncia que no hi ha data de retorn a les escoles. Us adjuntem l’enllaç de l’entrevista i un petit resum dels punts principals.

“És evident que el confinament augmentarà en dies i que, en conseqüència, haurem de prendre decisions sobre el curs escolar.”

El conseller ha fet aquest avís quan li han preguntat si encara trigaran a obrir els centres escolars i les universitats:

“No tornarem a obrir les escoles fins que no s’acabi el confinament Això és evident. I, quan s’acabi el confinament, ens plantejarem quan les tornem a obrir. Hem d’estar pendents del que diu el Procicat, però és evident que el confinament augmentarà i que, per tant, haurem d’allargar el tancament de les escoles.”

A més, Bargalló ha explicat que no es tornaran a obrir les preinscripcions fins que no es pugui garantir que tothom ho pot fer per igual. En aquest sentit, el conseller d’Educació ha insistit en el següent:

“Hi ha alumnes en situació més desafavorida, amb necessitats especials i que no disposen d’internet. I es podrien quedar despenjats. Tothom ha de fer i pot fer treball telemàtic, s’han de posar a disposició dels alumnes eines de treball. Hem de treballar amb l’alumne, però sense que ningú es quedi despenjat.”

“Volem garantir a tots els pares i a totes les mares que pugueu exercir el dret de demanar plaça per als vostres fills i per a les vostres filles. Quan siguem capaços de fer-ho, quan les circumstàncies ens ho permetin, telemàticament i presencialment, tornarem a obrir.”

Per més informació feu clic en aquest enllaç:

Seguim atents a l’evolució dels esdeveniments i us mantindrem informats. Salutacions i ànims!

Escola Sant Rafael.

———————————————————————————————————

ESTIMADAS FAMILIAS,

EL CONSEJERO BARGALLÓ, EN UNA ENTREVISTA EN TV3, ANUNCIA QUE NO HAY FECHA DE REGRESO A LAS ESCUELAS. OS ADJUNTAMOS EL ENLACE DE LA ENTREVISTA Y UN PEQUEÑO RESUMEN DE LOS PUNTOS PRINCIPALES.

“ES EVIDENTE QUE EL CONFINAMIENTO AUMENTARÁ EN DÍAS Y QUE, EN CONSECUENCIA, TENDREMOS QUE TOMAR DECISIONES SOBRE EL CURSO ESCOLAR.”

EL CONSEJERO HA HECHO ESTE AVISO CUANDO SE LE PREGUNTÓ SI AÚN TARDARÁN EN ABRIR LOS CENTROS ESCOLARES Y LAS UNIVERSIDADES:

“NO VOLVEREMOS A ABRIR LAS ESCUELAS HASTA QUE NO ACABE EL CONFINAMIENTO ESTO ES EVIDENTE. Y, CUANDO SE TERMINE EL CONFINAMIENTO, NOS PLANTEAREMOS CUANDO LAS VOLVEMOS A ABRIR. TENEMOS QUE ESTAR PENDIENTES DE LO QUE DICE EL PROCICAT, PERO ES EVIDENTE QUE EL CONFINAMIENTO AUMENTARÁ Y QUE, POR TANTO, TENDREMOS QUE ALARGAR EL CIERRE DE LAS ESCUELAS. “

ADEMÁS, BARGALLÓ EXPLICÓ QUE NO SE VOLVERÁN A ABRIR LAS PREINSCRIPCIONES HASTA QUE NO SE PUEDA GARANTIZAR QUE TODO EL MUNDO LO PUEDE HACER POR IGUAL. EN ESTE SENTIDO, EL CONSEJERO DE EDUCACIÓN HA INSISTIDO EN LO SIGUIENTE:

“HAY ALUMNOS EN SITUACIÓN MÁS DESFAVORECIDA, CON NECESIDADES ESPECIALES Y QUE NO DISPONEN DE INTERNET. Y SE PODRÍAN QUEDAR DESCOLGADOS. TODO EL MUNDO TIENE QUE HACER Y PUEDE HACER TRABAJO TELEMÁTICO, SE TIENEN QUE PONER A DISPOSICIÓN DE LOS ALUMNOS HERRAMIENTAS DE TRABAJO. TENEMOS QUE TRABAJAR CON EL ALUMNO, PERO SIN QUE NADIE SE QUEDE DESCOLGADO. “

“QUEREMOS GARANTIZAR A TODOS LOS PADRES Y A TODAS LAS MADRES QUE PODÁIS EJERCER EL DERECHO DE PEDIR PLAZA PARA VUESTROS/AS HIJOS/AS. CUANDO SEAMOS CAPACES DE HACERLO, CUANDO LAS CIRCUNSTANCIAS NOS LO PERMITAN, TELEMÁTICAMENTE Y PRESENCIALMENTE, VOLVEREMOS A ABRIR. “

PARA MÁS INFORMACIÓN HACED CLIC EN ESTE ENLACE:

SEGUIMOS ATENTOS A LA EVOLUCIÓN DE LOS ACONTECIMIENTOS Y OS MANTENDREMOS INFORMADOS. SALUDOS Y ÁNIMOS!

COLEGIO SAN RAFAEL