CARNESTOLTES 2019

Des de la visita del Rei i la Reina Carnestoltes a la nostra escola divendres passat 22 de febrer la festa no ha parat.

Van llegir el pregó i ens van indicar les consignes per a aquest any.

Durant tota la setmana des dels més petits als més grans hem anat complint amb alegria i ganes de festa les consignes.

Dilluns 25: nens vestits de nenes i a l’inrevés!

Dimarts 26: posem colors als cabells!!

Dimecres 27: A l’escola, còmodes com a casa! Amb sabatilles i una capa de superherois!

Dijous 28: Ens vestim amb mitjons de colors!!

Divendres 1: Pijama i peluix, millor impossible!!

Divendres a la tarda gaudim d’una gran festa amb nostra Rúa ambientada amb un grup de batukada i els nostres gegants.
Es van donar els premis als concursos de màscares i portades de còmic dels alumnes i les famílies. I cada classe ens va mostrar els balls que havien estat preparant.

Dimecres de Cendra ens vam acomiadar del Rei i la Reina Carnestoltes fins l’any vinent.