JA SOM AQUÍ!

Per fi teniu un document amb els nostres trets característics com a AMPA del COL·LEGI SANT RAFAEL.

Què és l’AMPA?

L’associació de mares i pares d’ alumnes ( AMPA ) del Col.legi Sant Rafael és una entitat sense ànim de lucre.

MEMBRES

Formen part de l’associació tots els pares, mares i tutors legals dels alumnes matriculats al centre, al corrent del pagament de la quota.

OBJECTIUS

Pensem que l’educació dels nostres fills ha de ser una projecte compartit entre pares i escola.

Per aconseguir-ho, creiem que cal trobar vies de comunicació i col.laboració entre pares, tutors, professors i alumnes.

FUNCIONS

• L’ AMPA és la interlocutora entre família i escola.
  • Informa, recolza i ajuda a les famílies en tots els aspectes referents a la dinàmica educativa i funcional del centre escolar.
  • Participa en la presa de decisions de l’escola amb representació al Consell Escolar del Centre.
  • Gestiona i administra els recursos que aporten els associats, en benefici dels alumnes.

Us recordem a tots, que els comptes de l’AMPA, estan a disposició de tots els membres per a poder ser consultats en qualsevol moment.

SERVEIS I ACTIVITATS

Què s’ha fet fins ara?

• Col.laboració activa en les festes programades per l’escola:
    • Festa del Pare Noel.
    • Berenars per l’alumnat els dies de festa.
    • Jornades esportives: Obsequi per a tots els participants i servei d’ambulància.
    • Es fa càrrec de les despeses de la graduació dels alumnes de P5 i 6è. ( Birrets, diplomes i bandes).
    • Contracta el grup d’animació que tanca la festa de graduació.
    • Aportació econòmica per l’excursió de fi de curs dels alumnes de 6è.

Nous Projectes:

• Xerrades i activitats per a pares i mares.
  • Activitats culturals i lúdiques fora d’horari escolar per alumnes, pares i professorat.
  • Reciclatge de llibres, xandals i bates.

L´AMPA disposa d’ un espai a l’escola per atendre a tots els seus membres.

C/ Menorca, 80-82

Estem a la vostra disposició tots els dilluns de 15 a 17 hores a l’escola.

Si aquest horari no us va bé, us agraírem que ens ho comuniqueu, per poder-nos posar d’acord en dia i hora.

També podeu contactar per telèfon 93 313 92 92 tots els dilluns de 15 a 17 hores.

O bé per correu electrònic info@escolasantrafael.cat

Una resposta a JA SOM AQUÍ!

1. Paqui diu:

Hola buenas tardes,
    En vuestro colegio haceis casal de verano? si es así, me gustaría informarme de horarios, actividades, precios, etc