Olimpíades de P4

El passat 13 de juny vam celebrar les I Olimpíades infantils de P4 de l’escola Sant Miquel de Deltebre. El pavelló “Lo Salat” va ser la seu dels jocs esportius. Cursa de tanques, de fons i de velocitat; llançament de pes, de disc i javelina i salt d’alçada van ser les disciplines d’aquesta primera edició. Com haureu imaginat, tots vam aconseguir una merescuda medalla de lluent metall.

Aquí teniu les fotos.

Els alumnes de P4 passegem per la vora del riu Ebre

Avui, els alumnes de P4 hem fet una passejada pel riu. Amb la insertesa d’un temps ennuvolat però amb pronòstic de millora, hem sortit del pont de Sant Jaume i hem caminat pel passeig fins el Centre de Tecnificació Esportiva de la Piragua. Allí, membres de l’associació esportiva Xino-xano ens han ensenyat les instal·lacions, les piragües i les muletes. Després, hem esmorzat al restaurant “Lo transbordabor Olmos” i hem pogut veure la subhasta del peix. Per acabar la jornada, una estona de joc i … cap a casa que ja és hora de dinar!
A l’enllaç teniu les fotos.

Els de P-3 treballem el cavall

La setmana passada vam fer les votacions per escollir el tema  del projecte que treballarem durant el tercer trimestre a P-3.

Ens vam reunir les tres classes a l’aula d’usos múltiples i vam decidir per majoria que l’animal que voliem estudiar seria el CAVALL.

img_0953

img_0955

P4B a la pissarra digital

img_80171

Avui, a la sessió d’informàtica, els alumnes de la classe de Montse han visitat la sala d’audiovisuals. Allí han conegut una nova pissarra: la PDI (Pissarra Digital Interactiva).

Ha sigut tota una experiència! Semblava màgica! Podíem escriure i no ens embrutavem les mans. Hem elaborat entre tots un mural per a la porta de la classe amb tots els nostres noms i també hem jugat al joc “M’endevines?” de l’EDU365 i ha sigut força divertit! Hem sortit molts contents!

img_8018

Fent el mural

img_8020

Jugant a "M'endevines?"