Projecte “Els cinc sentits”

Som els alumnes de tercer i us volem explicar coses del projecte dels Sentits que estem fent.

Primer a classe es van repartir pomes i les vam anar passant per mirar-les, tocar-les, tastar- les, olorar-les i escoltar el soroll que feien al partir-les.

Un altre dia vam anar al gimnàs amb els companys de l’altra classe i vam fer el joc del “Cuco-piluco”. Consisteix en tapar-se els ulls amb un antifaç i trobar a la persona que fa de Cuco-piluco. Feiem servir el sentit del tacte per trobar-nos i el sentit de l’oïda per escoltar-nos. L’activitat ens va semblar divertida tot i que al principi ens feia una mica de por moure’ns amb els ulls tapats.

A classe per treballar els sentits ens hem distribuït en 5 grups i cada grup treballa un sentit diferent amb les tablets.

Aneu mirant el blog perquè anirem posant més coses. Fins aviat!

EL MES DE MARÇ FAREM DUES SORTIDES:
EL DIA 2 ANIREM AL CENTRE DE SABADELL, A L’ESPAI CULTURA A FER UN TALLER QUE ES DIU “jUGUEM AMB LES MATEMÀTIQUES”
EL DIA 16 ANIREM TOT EL DIA A CAPELLADES, AL MUSEU DEL PAPER A VEURE COM FEIEN PAPER ANTIGAMENT.

Resultat d'imatges de NENS A L'ESCOLA