Projecte Circuit elèctric – 6è

CONSTRUIM UN CIRCUIT ELÈCTRIC

Durant el primer trimestre hem treballat la matèria amb l’objectiu de construir un circuit elèctric.

Els criteris d’avaluació d’aquest projecte compartits amb tots vosaltres van ser:

  • Definir el concepte d’energia.
  • Classificar els cossos aïllants i els conductors segons les seves característiques.
  • Redactar un text argumentatiu sobre les energies renovables.
  • Preparar una eposició, amb suport visual a escollir, sobre l’electricitat i les diferents maneres de produir-ne.
  • Realitzar un experiment sobre el magnetisme.
  • Construir un circuit elèctric.

Hem treballat els diferents tipus d’energia i les seves propietats, les càrregues elèctriques i el magnetisme.

Hem fet petites presentacions sobre els diferents tipus de materials. Podeu veure els resultats en les següents IMATGES.

Hem comprovat quins cossos són aïllants i conductors. Ens hem convertit en experts sobre tots el components que necessitàvem per construir un circuit elèctric i finalment ho vam fer!

Per acabar el projecte vam fer una activitat online amb la AMB sobre el canvi climàtic i les diferents tipus d’energies. Vam gaudir molt de les diferents explicacions i els jocs que vam fer.