FOTOS DE COLÒNIES

A la pàgina principal de la web de l’escola trobareu l’enllaç amb les fotos de colònies.

També hi ha la revista digital de Sant Jordi on trobareu els contes que hem fet els nens i nenes de primer. No us ho podeu perdre! :mrgreen:  :mrgreen:

Sara i Montse.

Notícies

Ja hem  acabat  els tallers de plàstica del segon trimestre. Hem fet cinc tallers.  Els  preferits han sigut el mosaic  de  llegums i pintar amb ceres. També hem fet dos tapissos,  pintar com Van Gogh  i la tapa de  l’ àlbum.

Laia 😆 i Lucía. 😛

Documental

Després de l’estrena del documental sobre el nostre poble, Sant Pere de Riudebitlles, i de l’èxit obtingut, de ben segur que es projectarà en molts espais. Vosaltres escollireu quan i amb qui el voleu veure, esperem que en gaudiu molt.