Hola a tots i totes,
Avui hem fet una sortida molt diferent a totes les que havíem fet fina ara. Al matí no hem anat a l’escola, ja ens hem trobat a l’estació de tren, perquè aquesta vegada hem utilitzat uns mitjans de transport que no utilitzem gaire.
Per començar la nostra aventura hem marxat amb el tren fins a l’estació de l’aeri de Montserrat.
Ha estat un tastet del què seria aquest gran dia.
Després hem agafat l’aeri “això si que ha estat una aventura divertida” anàvem penjats d’un cable i cada vegada estàvem més amunt.
Quan hem arribat a Montserrat hem esmorzat i hem anat a veure el museu “HI HAVIA UNA MÒMIA DE VERITAT”.
Hem passejat pel monestir i després amb el “FUNICULAR”, que pujava molt recte, hem anat fins a Sant Joan.
Hem fet una bona passejada per la muntanya i hem vist unes muntanyes que semblaven un mamut, una mòmia i una altra que semblava segons diuen els nens i les nenes la cara d’una mona.
Després de caminar hem dinat i hem desfet tot el camí per tornar cap a casa.
Ha estat un gran dia i si voleu veure les imatges de tot el què he, fet només al que cliqueu sobre la foto on hi som tots i totes.
A reveure