Hola a tothom!
Els alumnes de la classe de 4t A estem treballant durant aquesta setmana el paper.
Per començar hem estudiat una mica la seva història, quin és el seu consum actual, quins impactes sobre el medi ambient causa la tala d’arbres i algunes cosetes més.

Els egipcis feien servir papiro per escriure
També hem vist un video sobre la fabricació del paper. És força interessant!
Us adjuntem també el video per a que el pugueu veure.