Què em poso?

Us recordo que el proper dimarts celebrem el festival de Nadal al pavelló de l’escola. Volem recordar-vos amb aquest article com heu d’anar vestits.

6è: Heu de venir de gris i negre convinat, és a dir, el pantaló negre i el jersei gris o a l’inrevés, el pantaló gris i el jersei negre.

foto-humo

5è: Pantaló texà o negre i jersei o samarreta de color (cada nen i nena sap el color de l’arc de sant martí que té assignat!).

colores-del-arco-iris

Aprofitem per convidar-vos a tots els pares i familiars al pavelló de l’escola el dimarts 22 per veure i gaudir plegats del nostre festival de Nadal.

Doodel del Google

Hola nois i noies!

L’Alicia ens recomana entrar al Google en el dia d’avui ja que fa 245 anys que va nèixer Beethoven i en Doodel d’avui li han dedicat a ell. Si cliqueu a sobre podreu accedir a una sèrie d’activitats relacionades amb la seva música que són molt xules.

Ànims!

Diapositiva1