Daily Archives: 27 novembre 2015

Concert de Santa Cecilia

El divendres 20 de novembre els alumnes de 6è van fer un concert de flauta per a tota l’escola. Totes les cançons anaven relacionades amb els continents i a vegades s’acompanyaven d’instruments de percussió i en una de les últimes cançons van cantar i picar amb les mans.

musica mundoCada cop que cantaven una cançó d’un continent diferent, els nens i les nenes del cicle corresponent, aixecàvem una banderola que havíem fet a l’aula .

Després, a les 4:30 van entrar totes les famílies dels alumnes de 6è a veure el concert de Santa Cecília.

Reporters de festa: alumnes de 5èA i 5èB (Unai, Maria Ibàñez, Andrea i Paula).

 

Pancartes de nadal !!!!!

En aquesta escola per nadal cada any fem unes increïbles pancartes per guarnir el poble. Aquest any el tema escollit és la solidaritat i el nadal, però pensant en els diferents països del món perquè a l’escola estem coneixem tots els continents.

Pancarta dibuixadaPintemEls nens i les nenes de cada classe han escollit dues pancartes entre totes les que han fet i amb l’ajuda del pintor Jesús Costa les han pintat. Els nens es van divertir molt pintant i al nadal les podreu veure penjades pel carrer.

Pancarta acabadaReporters de festa 5èA i 5èB (Maximiliano, Ivan, Noa i David).