LES VOCALS I EL NOM

Activitats i jocs per aprendre les vocals i el nom propi.

(La idea de confeccionar aquest cartell amb el nom és perquè el pengeu a un lloc visible de la seva habitació per tal d’identificar-lo de manera visual.)

JOGUINES REIS

Ahir a la tarda cada nen va portar la seva joguina de reis per jugar i compartir-la amb la resta de companys.

NOU PROJECTE: L’HIVERN

Durant aquestes primeres setmanes iniciarem un nou projecte: l’hivern. Per tant, a partir de demà, si teniu per casa, poden portar contes, imatges, vídeos… sobre tot allò que es pugui relacionar amb aquest tema.

JOGUINES DE NADAL

El dijous els nens i nenes podran portar una joguina de reis per jugar a la classe amb la resta de companys. Jugaran per la tarda, així que els que es queden al menjador la poden portar en una bossa marcada amb el nom. Recomanem portar joguines que no es puguin trencar fàcilment, que no portin peces petites…

BON ANY

Bon any i bon inici de trimestre, espero que hageu passat unes bones festes. Ara ja estem aquí un altre cop amb les piles carregades i molt contents perquè els reis també han passat per l’escola.

BONES FESTES

Els nens i nenes de P3 us desitgem unes bones festes i un bon any 2019!!!

Espero que gaudiu molt del festival de Nadal!!!

MANUALITATS DE NADAL

Aquestes dues darreres setmanes les hem dedicat a fer la manualitat i la postal de Nadal que avui s’emporten tots a casa, entre altres activitats relacionades amb aquestes dates tan especials.

IOGA I RELAXACIÓ

Últims dies de trimestre: assajos, festival, Nadal i Reis molt a prop… són moltes les emocions durant aquests dies, és per això, que per relaxar-nos una mica i calmar una mica aquests nervis, avui hem fet una sessió de ioga, massatges i relaxació.

ADÈU XUMET

A l’aula estem parlant de com dir adéu al xumet aprofitant les festes per poder fer-ho. Qui vulgui, estic donant dues còpies per nen/a per fer-ho entre escola-casa. La idea és que poseu una foto o dibuix de com ho fareu (reis, parenoel, a un altre bebè…) i us quedeu una còpia vosaltres i una per mi, d’aquesta manera el nen veu el seu compromís  i en tornar de vacances comprovarem sí ho han aconseguit. És una manera de conscienciar-los i motivar-los. Sé que ens queden dos dies, però m’envieu un email i demà us dono la copia i vosaltres m’ho porteu divendres i ho parlo amb cada nen.

LLIBRETA DELS TRESORS

Avui cada nen/a s’emportarà la seva llibreta dels tresors per si voleu afegir fotos noves al Nadal i tornar-la a portar quan passin les festes.