4t PRIMÀRIA

Divendres 21 de setembre de 2018

Gràcies per assistir ahir a la reunió de curs als que veu poder venir i pels que no veu poder, aquí va un petit resum de les parts més importants:

• Els dies de lliure disposició són el 2 de novembre, el 7 de desembre i el 4 de març.

• No hi haurà deures, hi haurà feines pendents (en el cas que els alumnes no acabin les seves feines d’aula)

• No hi haurà exàmens, hi haurà activitats amb nota que es realitzaran durant les classes en qualsevol moment i sense avisar.

• Les qualificacions de trimestre seran assoliment excel·lent, assoliment notable, assoliment satisfactori i no assoliment.

• En tot moment, els alumnes seran avaluats per dimensions, així que en les activitats de nota els alumnes no rebran una sola nota, sinó una per cada dimensió treballada a l’activitat.

* CATALÀ, CASTELLÀ I ANGLÈS: Comunicació oral (parlar i escoltar), comprensió lectora, expressió escrita, literària i plurilingüe i intercultural (referència als orígens de la llengua).

* MATES: Resolució de problemes, raonament i prova (activitats on els alumnes hauran de pensar i raonar per trobar la resposta), connexions (operacions bàsiques), comunicació i representació (quadres i gràfiques).

• Eina de comunicació: Agenda.

• Fa falta que hi hagi un delegat de classe (pare o mare) per representar a la classe. Com no va sortir cap a la reunió espero que entre tots algú es decideixi.

• Per venir a grups interactius, aviseu amb anterioritat per mitjà de l’agenda.

• Fins el divendres dia 5 d’octubre, els pares i mares us podeu apuntar per acompanyar-nos a les sortides. L’únic que haureu de fer és escriure a l’agenda (abans del dia 5) a quina excursió us interessa venir. Si hi hagués més d’una petició, es faria un sorteig a la classe. Les sortides ales que podeu assistir són:

* 23/10/18: El port comercial (Barcelona)

* 15/11/18: Barcelona Bosc Urbà (Barcelona)

* 26/2/19: Els secrets que amaga el laberint (Horta)

* 8/4/19: Punt verd de Sant Andreu (Barcelona)

* 6/5/19: Fem festa (Poble Espanyol)

Dilluns 17 de setembre de 2018

Un any més, continuem amb el projecte de lectura on els alumnes poden llegir els llibres que més els agradin. A més a més, aquest curs serem padrins lectors dels alumnes de P5!

Divendres 14 de setembre de 2018

Comencem a treballar amb el primer projecte del curs, el nom de la classe. Aquest any, el grup de 4t d’E.P. és el grup dels inventors. Volem ser innovadors i el treball principal del projecte serà la creació d’un invent. A veure si en un temps alguna d’aquestes coses les trobem a les botigues del barri.

Dimecres 12 de setembre de 2018

Benvinguts/des alumnes i famílies de 4t d’educació primària al vostre bloc del curs 2018-2019!

Espero que aquest bloc us serveixi per conèixer tot el que els alumnes fan a l’escola i per poder estar més connectats amb el centre i, més en particular, amb tot el cos de mestres que passa temps amb els alumnes.

Que tingueu un molt bon curs!!