4t PRIMÀRIA

Dimarts 14 de novembre de 2017

Avui hem realitzat l’última activitat pràctica del projecte sobre l’addicció al sucre. Cada grup, li ha tocat representar un dels apartats de la piràmide de l’alimentació. Han hagut de fabricar productes del seu apartat amb la plastilina i preparar una exposició per tal que els seus companys poguessin veure els seus treballs. Uns artistes!!!

Divendres 10 de novembre de 2017

Aquesta tarda, per mitjà d’una votació, hem decidit el tema del nou projecte. Els alumnes van votar les seves propostes i van decidir que el tema del projecte sigui la màgia, centrant-nos principalment en el mag Houdini. Ja tenen la seva primera feina, tenen al voltant de 4 setmanes – 1 mes per preparar-se un truc de màgia que hauran de realitzar davant els seus companys.

Dimarts 7 de novembre de 2017

Divendres durant la projecció de la pel·lícula “Ratatouille” els alumnes van poder portar aliments. Vam guardar els embolcalls i avui, per grups, hem estat analitzant els components dels diferents aliments i la seva relació amb la piràmide dels aliments.

Divendres 27 d’octubre de 2017

Divendres que ve a la tarda, veurem la pel·lícula “Ratatouille”, relacionada directament amb el projecte que estem treballant. Els alumnes podran portar menjar i beguda, però haurà de venir en el seu recipient/embolcall original, ja que a partir de les següents sessions treballarem els components dels aliments que mengen i beuen habitualment.

Divendres 20 d’octubre de 2017

Comencem una de les feines principals del projecte sobre l’addicció al dolç. Crearem el nostre propi restaurant de menjar saludable i un altre de no saludable. Crearem les cartes i demanarem als professors de l’escola que ens facin les seves comandes.

Dilluns 16 d’octubre de 2017

Aquesta setmana ens acompanyarà la Laura, alumna en pràctiques. Ens ajudarà moltíssim i segur que nosaltres també la podrem ajudar.

Dimecres 11 d’octubre de 2017

Avui ens estrenem com a padrins de lectura. Cadascú de nosaltres serà el padrí d’un alumne de P5. L’ajudarem a llegir i li explicarem tot allò que ells, per la seva edat, no son capaços d’entendre.

Dilluns 9 d’octubre de 2017

Recomanem el repàs de les operacions bàsiques (suma, resta, multiplicació i divisió) donat als resultats baixos que s’obtenen a classe. Un treball diari a casa provocarà una millora segura i provocarà que no facin errors tan greus com no saber col·locar les xifres per realitzar la operació.

Divendres 6 d’octubre de 2017

La sortida d’ahir va resultar un èxit! Els alumnes van gaudir d’una jornada lúdica realitzant un munt de fotografies. Com ja hem comentat, realitzarem una exposició fotogràfica per mostrar les grans fotografies que es van fer.

Dimarts 3 d’octubre de 2017

Avui dimarts, a causa de la vaga general, no avancem temari ja què l’assistència a classe per part dels alumnes ha estat molt baixa.

Dijous 28 de setembre de 2017

Com vam comentar a la reunió d’inici de curs, us animem a que vingueu als grups interactius i visqueu en persona el seu funcionament i ajudeu als alumnes en el seu aprenentatge. Avui ja hem tingut la visita de dues mares.

Divendres 22 de setembre de 2017

Per acabar el primer projecte del curs, el del nom de la classe, realitzem un mural en grup explicant les principals característiques dels ninjas.

Dijous 21 de setembre de 2017

Ara, el torn dels grups interactius de català. Apliquem tot allò què treballem a l’assignatura!

Dilluns 18 de setembre de 2017

Comencem els grups interactius! En aquest cas comencem amb les matemàtiques.

Dijous 14 de setembre de 2017

Novetat d’aquest curs!!!

Aquest curs gaudirem del gust per l’escriptura. Alguns dies, a la part final del dia, els alumnes tindran una estona per escriure allò què més vulguin i en l’idioma què vulguin. Si volen, el text podrà ser llegit per algú o serà secret. Serà com el seu diari personal.

La llibreta es quedarà a classe i no podrà sortir de l’escola.

Dimarts 12 de setembre de 2017

Benvinguts/des alumnes i famílies de 4t d’educació primària al vostre bloc del curs 2017-2018!

Espero que aquest bloc us serveixi per conèixer tot el que els alumnes fan a l’escola i per poder estar més connectats amb el centre i, més en particular, amb tot el cos de mestres que passa temps amb els alumnes.

Que tingueu un molt bon curs!!