3r PRIMÀRIA

Benvinguts a 3r de primària!

Comencem un nou curs on els nostres nens de tercer comencen una nova etapa ara ja com a nens de Cicle Mitjà! Aquest curs serem la classe dels somiadors, obrirem els nostres caps per ser millors, aconseguir allò que ens proposem, sempre demanar-nos més, perquè només les persones somiadores arriben lluny!

Aquesta setmana hem començat a treballar en Grups Interactius. Aquí teniu una mostra del que vam fer a la sessió de matemàtiques!

Comencem un nou projecte!

Els alumnes de 3r hem començat a treballar el projecte “Com som i com érem”, en el qual donarem una volta per les diferents etapes de la prehistòria per tal de conèixer els nostres origens. Ja podeu començar a portar informació, en qualsevol format, per compartir-lo a classe!

Exposicions Paleolític

Durant aquestes primeres setmanes hem pogut investigar i conèixer moltes coses sobre com era la vida durant el Paleolític. Una vegada compartida la informació aportada per cadascun dels alumnes, han realitzat les seves primeres exposicions, que han sortit de meravella!

Padrins lectors

Aquest curs els alumnes de 3r ha començat una nova etapa com a padrins de lectura dels nens de P4, i estan encantats! Descobrir que tot el que han aprés els fa capaços d’ajudar als més petits, està sent un molt bon aprenentatge personal, i ho fan de meravella. Aquí els podeu veure fent un teatre de titelles del conte ” la Rateta que escombrava l’escaleta”

Grups Interactius

Fa unes setmanes ens va acompanyar un familiar de la nostra companya Saioa a una sessió de GI de matemàtiques, moltes gràcies per la col·laboració!

Decorem la tardor!

La nostra escola s’ha vestit de tardor! i par d’aquesta decoració ha sigut a mans dels nens de 3r, que han pintat les fulles que pengen pel passadís de l’escola:

Exposicions del Neolític

Avançant per la prehistòria, els nostres nens han arribat al Neolític fent la presentació dels seus treballs de recerca. Hi ha grups que fins i tot es van atrevir amb unes maquetes recreant als nostres avantpassats.

A GI de matemàtiques fem estadística!

Per tal de treballar les graelles de doble entrada i els diagrames de barres, vam organitzar un concurs d’encistellar per tal d’omplir les nostres taules: