Última setmana

0
Recordeu que el passat divendres vam passar una circular amb les característiques particulars que tenen els dies d’aquesta última setmana. Esperem que aquesta circular hagi estat entregada pels alumnes i així no hi hagi cap problema durant la setmana. ÀNIMS QUE QUEDA POC!

Colònies 2018

0
Recordar que és obligatori que els alumnes portin la seva targeta sanitària. La targeta la guardaran els respectius tutors durant les colònies i seran retornades a l’autocar breus moments abans d’arribar a l’escola.
Sense la targeta NO es pot venir de colònies.

Portes obertes de natació

0

El proper divendres dia 8 de juny del 2018 tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’activitat de natació a les instal·lacions del CE Júpiter. La sessió de natació comença a les 11.45 i acaba a les 12.30h.

Sortida de germanor a Arbúcies

0

El pròxim dijous dia 31 de maig, l’escola sencera, realitzarà la sortida de germanor a Arbúcies. La sortida serà de tot el dia (9.00 a 17.00h).

La sortida es realitzarà a pesar de la situació climatològica de la setmana. En el cas d’alguna modificació, s’avisarà als respectius delegats de curs.

Sortida al parc del Fòrum

0

Aquest dijous dia 24 de maig del 2018, realitzarem la sortida al Fòrum per tal de gaudir de la jornada de germanor que organitza la Guàrdia Urbana. La sortida serà de tot el dia (9.00 a 17.00h).

Sant Jordi 2018

0

Aquest dilluns dia 23 d’abril del 2018 es celebra la festivitat de Sant Jordi. En la jornada de tarda (de 15h a 17h) es farà l’entrega de premis dels Jocs Florals. En el cas de cicle mitjà hi haurà un premi literari (català o castellà), un premi artístic, un premi  d’esforç i un premi conjunt pel cicle pel que fa a la llengua anglesa.

Sortida al Cosmocaixa

0

Demà dimarts dia 4 d’abril anirem d’excursió al Cosmocaixa a fer el taller “A ritme de nombres i xifres”. La sortida serà de tot el dia.

Inici del tercer trimestre

0

Aquest dimarts dia 3 d’abril, tornem de les vacances de Setmana Santa. L’horari serà l’habitual, de 9.00 a 13.00 i de 15.00 a 17.00h.

Notes del segon trimestre

0
Aquest divendres dia 23 de març s’entregaran les notes del segon trimestre. S’entregaran a les 16’55h, just abans de sortir a les 17h. En cas, que algun alumne no assisteixi a l’escola en horari de tarda, que ho avisi per mitjà de l’agenda i li entregarem les notes durant el matí.
Dins el sobre hi haurà dues còpies de les notes. Una d’elles portarà escrit alguna observació del tutor/a i l’altre no. Aquesta còpia sense observacions és la que cal signar i retornar el primer dia del tercer trimestre.
Per qualsevol dubte o pregunta sobre les qualificacions, poseu-vos en contacte amb el respectiu professor/a per mitjà de l’agenda i així concertar una entrevista per aclarir aquests dubtes.

Festa de la primavera

0
Aquest divendres dia 23 de març, en horari de tarda, es realitzarà l’última part de la setmana de la primavera.
En horari de tarda, de 15 a 17h, els alumnes pujaran al pati i gaudiran de totes les coses que l’AMPA els haurà preparat. Tot i que la circular entregada deia que a les 16’45h, les famílies podien pujar, això no serà així. A les 16’55 els alumnes aniran a les classes a recollir les notes i totes les seves pertinences i sortiran a l’horari habitual.
Posteriorment, quan tots els alumnes ja hagin sortit de l’escola, les famílies que vulguin podran pujar al pati a gaudir de la festa de la primavera.