SEGON

MARÇ 2020

Scape room dels alumnes de 2n d’ESO als alumnes de 2n d’EP. Egipte, misteri, jeroglífics.

FEBRER 2020

Anubis, Ra, Tutankamon i Cleopatra. Ens visiten durant el carnestoltes dins del nostre projecte d’ Egipte.

I aquí us deixem els nostres olímpics.

Seguim aportant i compartint idees noves sobre Egipte. Civilització, esfinge, mòmia, piràmide, etc.

GENER 2020

Ja tenim nous delegats pel segon trimestre.

Els nous projectes ens fan ser creatius. EGIPTE.

Ja ens han arribat les cartes dels nens de Galícia. Entusiasmats llegint-les.

DESEMBRE 2019

Hem anat a una bústia del barri per enviar les cartes a Zas. Quines ganes que arribin!

Avui hem presentat el projecte del nostre cos a les famílies. Ha estat una sensació genial i una genial tarda on hem pogut mostrar tot el que hem après amb aquest projecte.

NOVEMBRE 2019

Avui ens ha visitat la Sònia, germana d’una companya nostra i ens ha parlat sobre l’embaràs i les seves etapes. Que interessant deu ser fer ecografies als bebes a la panxa de la mare!!!
Teniu més fotos al facebook de l’escola.

Avui hem visitat la biblioteca de Sant Martí i hem pogut continuar treballant el nostre projecte sobre el cos humà. Al facebook de l’escola teniu més fotografies.

OCTUBRE 2019

Visitem el mercat de Sant Martí, coneixem com funciona i les seves parades.

I a la tarda gaudim d’una macedònia.

Seguim aportant coses noves i originals al nostre projecte del cos humà.

SETEMBRE 2019

Resultat de les nostres manifestacions per cuidar el planeta.

Projecte: El nostre cos. Comencem a investigar coses sobre el cos humà