Bona Setmana Santa!

0

Des del cicle inicial us volem desitjar una bona Setmana Santa. Sabem que aquest període serà diferent al d’altres anys, però tot i això, esperem que ho passeu el millor possible.

Quedeu-vos a casa!

0

Des del bloc del cicle inicial esperem que tots i totes estigueu bé juntament amb els que us envolten. Esperem retrobar-nos ben aviat i recordeu quedar-vos a casa.

Visita a la biblioteca Josep Benet

0

Ahir dimarts vam anar a visitar la biblioteca El Clot-Josep Benet. Vam veure el funcionament d’una altre biblioteca i vam gaudir d’una estona tranquila de lectura. Teniu alguna fotografia de la sortida al facebook de l’escola.

Sortida a la biblioteca Josep Benet

0

El dimarts dia 10 de març del 2020 realitzarem una sortida durant la jornada de matí (9.00 a 13.00h).

Anirem a la biblioteca Josep Benet. En aquesta sortida NO poden assistir familiars dels alumnes.

Circular sobre el projecte de decret

0

Ahir dimarts dia 25 de febrer els i les alumnes de l’escola van sortir amb una sortida de molta importància. Cada alumne va sortir amb dos còpies d’aquesta circular. No és cap error ja què es van entregar dues perquè la puguin omplir la mare i el pare.

Carnestoltes 2020

0

Els horaris, aproximats, de la jornada de carnestoltes de demà divendres 21 de febrer seran els següents:

9.00h: Arribada a l’escola.

10.00h: Inici de la rua. Realitzarem el recorregut habitual, per Rambla Guipúscoa passant també per Gran Via. És important ajudar a que els alumnes no es separin del seu grup-classe.

13.00h: Final de la jornada de matí.

15.00h: Inici de la jornada de tarda. Els alumnes NO poden venir disfressats d’altres temàtiques que no siguin la dels jocs olímpics.

15.15h: Sortida al pati de l’escola per gaudir de la xocolatada.

16.00h: Obertura de portes de l’escola perquè els familiars puguin pujar al pati a gaudir de la jornada tots junts.

17.00h: Final de la jornada de carnestoltes. Per marxar a casa s’haurà d’avisar al professor corresponent.

Sortida d’anglès

0

Demà dimecres 12 de febrer NO hi ha sortida al CMC del Poblenou per veure l’obra de teatre en anglès.

La jornada serà com la de tots els dimecres, per tant, SÍ hi haurà natació.

Museu egipci

0

Ahir vam realitzar la sortida al museu egipci de Barcelona. Els dos grups van poder veure coses molt interessants de cara als seus projectes.

Teniu fotografies de la sortida al facebook de l’escola.

Sortida al Museu egipci

0

La sortida al museu egipci de Barcelona es realitzarà el dia programat, el dimarts 28 de gener i es realitzarà en la jornada de matí (de 9.00h a 13.00h).

Els alumnes cal que vinguin amb el xandall de l’escola i l’esmorzar.

Joguines 2020

0

Aquest divendres, dia 10 de gener, els alumnes poden portar alguna joguina de les que han rebut durant aquestes vacances de Nadal. Amb ella podran jugar durant el pati i a la sessió de portes obertes de la tarda.

No es poden portar videoconsoles ni patinets/bicicletes/patins. Els alumnes seran els responsables de les seves respectives joguines.