A finals de maig començarem el nostre projecte interdisciplinari escollit entre 15 propostes diferents. El tema triat ha estat “ELS LLOCS MÉS PERILLOSOS DEL MÓN”
Al llarg d’una setmana descobrirem quins perills amenacen els humans.
Aquesta és la planificació per començar a treballar (perquè segur que les nostres investigacions ens obriran altres camins).
ELS LLOCS MÉS PERILLOSOS DEL MÓN
CONCEPTE DE PERILLÓS:
– pels fenòmens naturals: terratrèmols, volcans, tsunamis, ciclons, huracans-tornados,…
– pels conflictes armats: guerres, terrorisme,…
– per la flora i fauna perilloses per l’ésser humà
– per viure-hi: clima, altitud, perill nuclear
Planificació:
- Formem els 4 grups
- Cada grup tria el tema
- Què sabem
- Què en volem saber: cal incloure continguts d’art (Plàstica i Música) i jocs-esports (Ed. Física)
- Fonts d’informació: llibres, revistes, vídeos, webs, fotos, persones expertes, mapes,…
- Possibles continguts:
- Ubicació en el mapamundi
- El per què del perill
- Característiques de la causa de perill (animals, fenòmens, conflictes,…)
- Conseqüències del perill pels humans
- Mesures per prevenir/evitar/minimitzar els riscos provocats pels agents perillosos
- Decidir com serà el treball final:
- exposició oral (com ens hem organitzat i explicació dels continguts)
- part escrita amb els continguts (breu, clara, entenedora, ben triada, de qualitat)
- suport de la part escrita (murals, vídeos, presentació, dossier,…)
- Com ens organitzarem:
- Responem les preguntes clau: què en sabem i què en volem saber (continguts)
- Aportem fonts d’informació
- Decidim com elaborem els continguts: els repartim?, ho fem entre tots?, per parelles?, quines parts fem a classe i quines a casa? quins continguts són en català, castellà i anglès?
ENHORABONA A TOTS. US HEU PRÈS MOLT SERIOSAMENT EL PROJECTE.
DÓNA GUST VEURE-US TREBALLAR…

ARA VEIEU-VOS EN ACCIÓ…










Carme fes fotos de com treballem i penja-les.