La setmana d eles matemàtiques: repte per als nois i noies de cicle superior

Aquesta setmana és la setmana de les mates. En el seu honor realitzarem un repte per als nois i noies de Cicle Superior. Cada dia proposarem un ENIGMA MATEMÀTIC i l’haureu de portar resolt l’endemà!

Ànim i a veure qui endevina el primer!!!?

L’enigma de les etiquetes

Un pastisser rep tres paquets amb 100 caramels cadascun. Un dels paquets conté caramels de taronja, un altre de llimona i, el tercer, assortits: 50 de taronja i 50 de llimona.

Poc després el fabricant l’avisa per telèfon que s’han equivocat al posar les etiquetes i que cap de les etiquetes està al seu lloc.

El problema del pastisser és esbrinar el contingut correcte de cada paquet traient el mínim de caramels del mínim de paquets. Com ho pot fer?

Si sabeu la resposta a alguna de les preguntes, responeu aquesta notícia amb un comentari. En breu el veureu publicat.

Aquest article ha estat publicat en General, Jocs de llengua. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a La setmana d eles matemàtiques: repte per als nois i noies de cicle superior

  1. YASMIN diu:

    m’agrada aquest repte, pero es dificil!!!

  2. ruben 5éB diu:

    fer dos paquets de 150 caramels un de taronja a l’altre de llimona

  3. a8022902 diu:

    A veure qui l’encertarà? no es poden barrejar caramels Rubén….

  4. Rubén 5éB diu:

    Se agafa un caramel del paquet de l´etiqueta de assortits ,si te gust a llimona es el paquet de llimona, i en el que posa llimona es el paquet de taronja, per tant en el que posa taronja es assortits .

  5. a8022902 diu:

    MOLT BÉ RUBÉN L’HAS ENCERTAT!!!!

  6. Ainhoa 6è diu:

    una pregunta si estan encertats com ho podem encertar un altre cop ?

  7. Júlia diu:

    Ainhoa ,no pots perquè ja has vist la resposta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *