AVUI ENS HEM ACOMIADAT DELS NOSTRES CARGOLS. ELS HEM DEIXAT A L’HORT ON GAUDIRAN DE LES VACANCES ENTRE LES PLANTES I LES FLORS QUE TANT ELS HI AGRADEN.
APROFITEM PER DESITJAR-VOS BON ESTIU A TOTS !!!!!!
El blog de l'Escola Roser Capdevila de Polinyà
Notícies i informacions de l'escola.
AVUI ENS HEM ACOMIADAT DELS NOSTRES CARGOLS. ELS HEM DEIXAT A L’HORT ON GAUDIRAN DE LES VACANCES ENTRE LES PLANTES I LES FLORS QUE TANT ELS HI AGRADEN.
APROFITEM PER DESITJAR-VOS BON ESTIU A TOTS !!!!!!
Benvolgudes famílies:
Us passem un parell de recomanacions molt interessants de coses a fer aquest estiu amb els vostres fills:
Bon estiu.
Divendres 1 de juny, l’alumnat de cinquè es van encarregar de vendre en el mercat solidari joguines, roba, llibres…,que van portar els nens/es de l’escola. Aquesta petita activitat solidària es tradicional a l’escola, i com ens agrada molt ho fem cada any. Vam recollir 55 euros que com us mostrem a la imatge avui ho hem donat a Cáritas Polinyà juntament amb els diferents elements que no vam vendre.
Ho vam vendre tot al preu d’un o dos euros. Ho vam fer a les 12:30 i a les 16:30h.
Agraïm a les famílies que heu col·laborat amb la donació i la compra solidària.
Atentament, l’alumnat de cinquè.
Divendres dia 1 vam celebrar el dia del Medi Ambient a l’escola! Tots els cicles hem fet activitats molt xules: hem fet jocs de taula amb objectes reciclats, hem cuidat de l’entorn de l’escola, els petits han fet Land Art (creacions artístiques amb coses torbades a l’entorn),... Com Cada any els nens i nenes de 5é s’han fet càrrec de del Mercat Solidari.
Com a novetat els nens i nenes d’infantil han preparat un “Jardinet de Papallones”, han plantat diverses i plantes i flors que ajudaran que aquests insectes ens vinguin a veure.
Cliqueu i veureu un resum de fotos d’algunes de les activitats.
Els Nemos estem observant com es mouen els cargols i les formigues. Els Cargols ho fan molt a poc a poc i les formigues molt ràpid… Nosaltres també ho volem fer, així que hem buscat una cançó de la Damaris Gelabert i ens ho hem passat d’allò més bé!!!
Heu vist que bonic que està l’hort d’infantil?? tenim plantat de tot: carbassons, pastanagues, enciams, cebes, tomaqueres, pèsols, raves,… Voleu veure les fotos?? Cliqueu aqui