BENVOLGUDES FAMÍLIES,
A CONTINUACIÓ US FEM CINC CÈNTIMS D’ALLÒ QUE ELS VOSTRES FILLS/ES HAN ANAT REALITZANT EN ELS RACONS DE TREBALL AL LLARG DEL PRIMER TRIMESTRE.
A TRAVÉS D’AQUESTA MANERA DE FER, NO TANT SOLS TREBALLEN ELS CONCEPTES, LES DESTRESES I LES HABILITATS, ANEM MÉS ENLLÀ PER TAL D’ANAR ASSOLINT UNA AUTONOMIA EN LA REALITZACIÓ DE LES DIVERSES TASQUES, ON CADA INFANT PARTEIX DEL SEU NIVELL I EVOLUCIONA RESPECTANT EL SEU RITME.
ELS NOSTRES RACONS DE TREBALL ENGLOBEN ELS SEGÜENTS ASPECTES:
– MATEMÀTIQUES: ESPAI, FIGURES GEOMÈTRIQUES, SERIACIÓ SEGONS ATRIBUTS, IDENTIFICACIÓ DEL NÚMERO, RELACIÓ DE LA NOCIÓ QUANTITAT AMB EL NÚMERO, LÒGICA, …
– PSICOMOTRICITAT FINA: DESENVOLUPAR LA PRECISSIÓ I LA COORDINACIÓ MOTORA DELS DITS I LA COORDINACIÓ OCULO-MANUAL
– TRAÇ I GRAFIA: EXERCITAR DEL PLÀ VERTICAL A L’HORITZONTAL DIFERENTS TRAÇOS PER TAL QUE ELS INFANTS MADURIN PROGRESSIVAMENT EL CONTROL DEL TO MUSCULAR, LA POSTURA I LA PRENSIÓ. D’AQUESTA MANERA ANAR ADQUIRINT EL DOMINI DELS MOVIMENTS BÀSICS DE L’ESCRIPTURA.
– LECTOESCRIPTURA: LECTURA GLOBALITZADA DEL VOCABULARI TREBALLAT A L’AULA SEGONS LES TEMÀTIQUES QUE TRACTEM, IDENTIFICAR I RELACIONAR PARAULES, CONFEGIR PARAULES AMB UN MODEL, DESCOBRIR I IDENTIFICAR LA FORMA DE LES VOCALS TANT PER ESCRIT COM AUDITIVAMENT SI SONEN O NO EN UNA PARAULA, …
– PLÀSTICA: DESENVOLUPAR LA CREATIVITAT, LES DESTRESES I HABILITATS MOTORES A TRAVÉS DE DIFERENTS TÈCNIQUES PLÀSTIQUES COM: ESTRIPAR, ESQUINÇAR, ESTAMPAR, PUNXAR, RETALLAR, DIBUIXAR…
– EL PROPI NOM: ADQUIRIR LA NOCIÓ DE LA PRÒPIA IDENTITAT I SER CONSCIENT DE LES LLETRES QUE EL COMPOSEN I EL SEU ORDRE. L’HAN TREBALLAT MOLT AMB DIFERENTS TÈCNIQUES PLÀSTIQUES DES DEL VOLUM, ESTAMPACIÓ, CONFEGINT-LO AMB LLETRES, RETALLANT I ENCOLANT LLETRES ,….
ESPEREM QUE US AGRADIN LES IMATGES I LES PUGUEU VISIONAR AMB ELS VOSTRES FILLS I FILLES!!