Arxiu mensual: novembre de 2015

ESTRENA DE VULCANIA

Vulcania és una película dirigida per JoséSkafa i està rodada a Xerallo(Lleida ).

Premis2015: Festival de Sitges,  secció oficial llargmetratges.

Argument: Aquest poble anomenat Xerallo tenia una fàbrica de ciment on la gent hi treballava, però per alguna raó extranya la van tancar ,hi ara està abandonada i és  una zona perillosa i prohibida. Xerallo és un lloc tranquil i divertit per anar de vacances.

 

vulcania.png (340×480)

FITXA TÈCNICA:

Director:JoséSkaf

Guió:JoséSkaf, Diego Soto

Fotografia:EmilioGuirao

Actors:Aura Garrido, Rubén Ochandiano, José Sacristán, Jaime Olías, Sílvia Abril, Ana Wagener, Miquel Fernández, Francesc Pagès, Ginés García Millán, Andrés Herrera, Borja Espinosa, Andreu Castro, Joan Carles Suau, Ignasi Vidal.

Productora:CoproduccióEspanya-Suècia-França; Zentropagènere

Argument:Jonàs, que acaba de perdre a la seva família en un misteriós accident, comença a treballar en la fosa del poble. Aquí coneix a la Marta, amb la qual comparteix tragèdia i de la qua lintentarà treure informació sobre elsfets. El seu descobriment sacsejarà els fonaments de la comunitat. (FILMAFFINITY)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=08zOaLQHoJ0[/youtube]

Helena Escudero 6èC

 

 

XANTATGE DE BENZEMA A VALBUENA

El jugador del Reial Madrid Karim Benzema  va fer xantatge al seu company de selecció Matiheu Valbuena. El germà del jugador madridista va ser qui va gravar el vídeo de Valbuena mentre estava despullat. Li va dir que si no li donava 150.000 € el penjaria a internet. El jugador Valbuena només li va dir a en Benzema perque li ajudes. Benzema li va dir que pagués perquè comparat amb el que guanyaven no era res. Uns dies després Valbuena es va adonar  que un dels que van gravar va ser Benzema, llavors el va denunciar. Parlen de que el jugador Karim Benzema podria estar 5 anys a la presó. De moment ni el Reial Madrid ni la selecció francesa li estan convocant pels partits. El jutge ha ordenat una distancia entre els dos jugadors francesos. El advocat de Benzema durant els següents dies estarà donan més informació nova.

BenzemaPau 6èAValbuena

LA TRACA MÉS LLARGA DEL MÓN

 

 

                                                                                                                                                                                                                                    LA TRACA MÉS LLARGA DEL MÓN

 

Un dia d’aquesta setmana a Alzira, una província de València es va fer la traca de focs artificials més llarga del món. Va durar quaranta minuts i va ser de 22’5 quilometres de llarg. El record el tenia una localitat també de València que és deia Sueca que ho va fer de 21 quilometres des de fa 13 anys. Els habitants tenien que superar els 21 quilometres sense que se’ls trenques més de dos vegades abans d’arribar al final. Els habitants de la localitat a part de que ho van fer per tenir el record guiness de la traca de focs artificials ho van fer per ajudar a les persones amb càncer. El diner que aconseguirien aniria destinat a una associació que ajuda a els nens/nenes i persones majors de 18 a poder superar el càncer com ho van aconseguir Robert de Niro ,Melani Griffith , etc. Es va celebrar amb una gran festa per tot l’alt. Van tenir sort perquè hi havien girs que podrien haver fet que és trenques la traca com va passar fa tretze anys a Sueca que es van apagar els focs. Vicent Rodriguez va defendre que ho havia fet vulguen per crear suspens i que és tornaria a engegar sola però com van passar més de mig minut l’home que deia si valia o no va dir que als 21.096 metres és va apagar i que l’altre tros de traca no contava encara que és va tenir un perill molt fort perquè algú que anava pel carrer podia trepitjar sense voler la traca i trencar-la. quan va acabar la traca d’Alzira es va viure una emoció impressionat entre tots els habitants de la ciutat però sobretot entre les persones que van contribuir en la construcció d’aquella traca de record guiness. A la traca de Sueca van declarar que mentre s’estava muntant, per la nit,  quan ja no hi havia ningú al carrer, van cremar 7.000 metres de traca i es va quedar en tretze mil cinc-cents metres i van haver de reconstruir aquells 7.000 metres i que si no fos per allò la seva traca hauria estat més llarga encara.

Alejandro Franco (6èA)