De Final natació |
Els nostres nois i noies de cicle mitjà i superior han participat a la final de natació, on han obtingut uns molt bons resultats. Els volem donar la nostra enhorabona.
De Final natació |
Els nostres nois i noies de cicle mitjà i superior han participat a la final de natació, on han obtingut uns molt bons resultats. Els volem donar la nostra enhorabona.
Enhora buena a nuestros campeones, seguid así.
El nivell esportiu dels alumnes de la nostra escola és insuperable. Roc Blanc, som els millors!!!
Quin principi d´any mes esportiu, Natació, cros escolar, atletisme, jornades esportives pels nens de cicle inicial e infantil, i el que queda de curs,
Estic molt content d´aquesta escola, mestres, pares i sobre tot de tots vosaltres nens/es esportirtes.
L’esport ens fa créixer com a persones.
els nens i nenes que vem anar a la final de natació ho vem fer molt bé!Vem guanyar medalles i copes.Aquest cole és el millor!!!!!!!!!
Hola soc la Cristina a mi m’agrada molt aquesta foto
per que és molt guay
hola soc l`ivan aquesta foto m’agrada
hola soc l´ivan aquesta foto
m’agradat molt
A la Final de natació l’ equip femeni del ceip Roc Blanc vem quedar 1 clasificat i el equip masculi ven quedar 3 clasificat pero vem quedar bastant bé perquè eren 3 escoles.
Ho vem passar molt bé que això és el que importa i al final quan estavem esperan l’autocar ens vam fer moltes fotos divertides.
Hola em dic Dani i la natació
em va agrada molt.