La festa de l’hort: Tot un èxit

El diumenge 4 d’octubre vam fer la Festa de l’hort.Com cada any , pares i mares,avis, mestres i alumnes vam estar tot el matí treballar per deixar l’hort endreçat a punt per sembrar.
Cal treure totes les males herbes de l’hort i de les aromàtiques, no és feina fàcil ja que cansa una mica.
També vam aprofitar per podar les enfiladisses de la tanca de parvulari.Ens va quedar molt net i polit.
Els de 5è van muntar un petit bar amb begudes i coques , que van anar molt bé.
En acabar, els pares es van quedar i van fer una gran botifarrada, ja se la mereixien!!!!
Ara ve la feina de les classes que durant els propers dies vindran a l’hort per posar les estaques i cordills per delimitar les parades en crestall i a continuació comença la sembra.
Us anirem informant.

El taller de medi ambient hem visitat l’hort de’n Dídac

Durant aquest taller hem treballat la sostenibilitat en tots els àmbits: agricultura, espècies animals, natura i entorn…..Ha coincidit amb el mes de ” Mataró ciutat sostenible”. Hem après com una explotació agrícola pot ser sostenible tenint en compte la producció, l’estalvi d’aigua, d’energia, el no ús de pesticides, el respecte per l’ecosistema de l’entorn i sobretot l’alimentació saludable.
Segur que tornarem amb nous alumnes durant el curs vinent, sempre aprenem coses noves amb en Dídac.Hort extern 23.5.14 (1)