ACTIVITATS DE NADAL

Durant aquestes últimes setmanes, els nens i nenes de P5, hem estat fent algunes activitats més relacionades amb el Nadal.

Primer vam confeccionar un fanalet per cantar la cançó que hem après amb la mestra de música, també hem fet una postal de Nadal per les nostres famílies i la hem portat a la bústia nosaltres mateixos. Fa uns dies també vam poder gaudir de la representació dels pastorets vivents, i avui l’últim dia, hem fet cagar el tió de Nadal.

Ens ho hem passat d’allò més bé!!! Esperem que us agradin les fotos!!!

BONES VACANCES DE NADAL!!!

FOTOS ACTIVITATS DE NADAL

PSICOMOTRICITAT P5

ESTIMADES FAMILIES i ALUMNES,

US DEIXO UN PETIT RECORREGUT DE MOMENTS VISCUT A LA SALA DE PSICOMOTRICITAT.

LA PSICOMOTRICITAT ÉS UN ESPAI DE JOC ESPONTANI I LLIURE QUE VOL POTENCIAR L’AUTOESTIMA, LA VIVÈNCIA I CONSCIÈNCIA DEL PROPI COS QUE EL VA AJUDANT AMB EL SEU PROCÉS DE MADURACIÓ I CREACIÓ DE LA SEVA IDENTITAT.

ELS AJUDA A CREAR I IMAGINAR ESPAIS DE JOC I DE RELACIÓ ENTRE IGUALS.

ESPERO QUE GAUDIU OBSERVANT TOT AQUEST PROCÉS QUE VIUEN AMB MOLTA EMOCIÓ I PLAER.

SORTIDA A L’AQUÀRIUM

AHIR, DIJOUS 26 DE NOVEMBRE, ELS NENS I NENES DE P5 VAM ANAR D’EXCURSIÓ TOT EL DIA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA. DURANT EL MATÍ VAM PODER VISITAR TOTS ELS ESPAIS QUE HI HA DINS L’AQUÀRIUM: L’OCEANARI, ELS AQUARIS MEDITERRANIS, ELS AQUARIS TROPICALS, ELS AQUARIS TEMÀTICS I EL PLANETA AQUA. HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA MOLT ENRIQUIDORA I DIVERTIDA!!!

DESPRÉS, UNA VEGADA JA HAVÍEM DINAT, VAM FER UNA VOLTA PER CONÈIXER UNA MICA EL PORT DE BARCELONA.

FINALMENT CAP A L’ESCOLA, MOLT CONTENTS PERÒ MOLT CANSATS DE TOT EL DIA SENSE PARAR.

FOTOS AQUÀRIUM

TALLERS

Els tallers són entorns rics amb propostes i materials diversos que estimulen el desenvolupament global dels infants i ofereixen situacions d’aprenentatges en les quals el joc és l’activitat principal.

Així, cada dimecres, a l’educació infantil juguem amb: les arts escèniques, llums i ombres, construccions, jocs tradicionals, l’hort, la robòtica i el modelatge.

El doctor Stuart Brown deia: “Res encén més la ment d’un infant com jugar”.

JUGUEM DONCS!  Aquí us mostrem un tastet.

FOTOS TALLERS

TREBALLEM LA TARDOR

Els nens i nenes de P5 hem estat treballant l’estació de la tardor des de diferents activitats i propostes: hem portat fruïts i fruites, hem repassat el vocabulari i l’hem escrit nosaltres, observació amb lupes i tastet dels diferents fruïts i fruites, composició i experimentació amb elements de la tardor (fulles, pinassa…), decoració del vestíbul d’infantil…i finalment, vam celebrar la festa de la Castanyada!!!

Aquí us deixem un recull de totes les activitats:

FOTOS TARDOR

TREBALLEM PER RACONS

Els racons ens permeten organitzar l’aula en petits grups, cadascun dels quals realitza una tasca determinada i diferent. Poden ser de treball o de joc.

Segons el tipus d’activitat alguns racons necessiten ser dirigits pel mestre. En d’altres els nens/es poden funcionar amb força autonomia.

Organitzats en grups reduïts, els nens i nenes aprenen a treballar en equip, a col·laborar i a compartir coneixements. Els racons també potencien la seva iniciativa i el sentit de la responsabilitat.

Treballar per racons ens permet dedicar una atenció més individualitzada a cada nen/a, planificant activitats d’aprenentatge adaptades als seus coneixements previs.

Aquí us deixem un recull dels racons que estem portant a terme a l’aula:

RACÓ DE LLENGUA

RACÓ ART

RACÓ DE MATES

RACÓ CONSTRUCCIONS

RACÓ JOC SIMBÒLIC

AMPOLLA DE LA CALMA

HOLA FAMÍLIES,

LES MESTRES D’INFANTIL US PROPOSEM FER UNA AMPOLLA DE LA CALMA. NOSALTRES  JA HEM FET LA NOSTRA, US ANIMEU A FER-NE UNA?

Les mestres d’infantil ja hem fet la nostra ampolla de la calma, us animeu a fer la vostre??? Ara us toca a vosaltres!!! Esperem veure els resultats!!!https://youtu.be/j7KPTe6BXos

Publicada por Escola Rocafonda en Lunes, 30 de marzo de 2020

Enllaç al vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=j7KPTe6BXos

RACONS (2n trimestre)

HOLA FAMÍLIES,

COM ESTEU? US PUBLIQUEM UN PETIT RECULL FOTOGRÀFIC D’ALGUNS RACONS QUE HEM FET AL LLARG D’AQUEST SEGON TRIMESTRE. SEMPRE INTENTEM QUE LES PROPOSTES SIGUIN MOLT VIVENCIALS, MANIPULATIVES I SEMPRE BASADES EN EL JOC. PODEU MIRAR LES IMATGES AMB ELS PETITS I LES PETITES DE CASA I QUE US LES EXPLIQUIN!

MIREU, I A VEURE SI PODEU AGAFAR ALGUNA IDEA PER AQUESTS DIES A CASA DE CONFINAMENT. DES DEL FACEBOOK DE L’ESCOLA TAMBÉ HEM PENJAT ALGUNS ENLLAÇOS AMB PROPOSTES I IDEES, LI PODEU FER UN COP D’ULL.

Recull fotogràfic:  https://photos.app.goo.gl/oamftFKbMe9toAcx6