Hello everybody!!
A partir d’ara, totes les activitats d’anglès estaran en el bloc d’anglès.
Un cop feu les activitats, envieu-les al correu d’anglès: angles.mitjans@rivorubeo.cat
Avui us he preparat:
STORY
Com us he dit al video, aquí teniu la historia de Peep i els seus amics Chirp and Quack. Ens anirà bé per recordar els colors i que passa si es barrejen!
GAME
Us deixo un joc molt divertit on podreu continuar barrejant colors amb la Chirp i en Quack. (aquest joc es pot jugar a tauletes i mòbils. A vegades a l’ordinador heu de permetre l’ús de Flash per a que funcioni)
ACTIVITY
L’activitat que us proposo per avui és la següent:
- Feu un dibuix i un cop acabat dieu o escribiu els colors que heu utilitzat. Recordeu que passa si barrejeu colors! Pot quedar un dibuix molt divertit!
- Aquesta activitat la podeu presentant fent un vídeo i explicant els colors o fent una foto al dibuix amb els colors escrits.
En aquest enllaç podreu recordar els colors, com es diuen i com s’escriuen:
Bona tarda! estem fent l’activitat però no hem trobat la manera de fer la part del Paint Splat (ni en PC ni en Android) crec que el joc ja no hi és… en tot cas seguim fent el dibuix i la resta al marge del joc concret aquest.
Moltes gràcies i endavant!
Bona tarda,
Nosaltres tampoc hem pogut descarregar el Paint Splat!
Gràcies!