Hola a tots i totes!

El meu nom és Lourdes, tinc 25 anys i, actualment, sóc la tutora dels meravellosos nens i nenes de 3r de primària de l’escola Petites grans persones, els vertaders protagonistes d’aquest bloc.

Fa quatre anys vaig acabar el grau d’educació primària amb menció d’atenció a la diversitat, i l’any passat vaig cursar el màster de psicopedagogia. Anteriorment, ja havia tingut experiència amb nens i nenes, havia treballat com a monitora d’extraescolars, de menjador i de casal d’estiu.

Sóc mestra de vocació, m’apassiona la meva feina i gaudeixo acompanyant als meus alumnes en el viatge compartit de l’aprenentatge.

A continuació us deixo una imatge que reflecteix l’evolució del món de l’educació en relació a les TIC, en el qual s’observa la importància de les eines digitals com a recurs i motor de l’aprenentatge.

Resultado de imagen de evolucion de las tic en educacion

Font: https://goo.gl/images/Ehoz8y

Lourdes

Benvinguts i benvingudes!

Benvinguts i benvingudes al bloc Rialles contagioses!

Aquí hi trobareu publicacions fetes pels alumnes de 3r de l’escola Petites grans persones, en les quals hi trobareu informacions, vídeos i activitats de tot tipus, que et faran involucrar-te en el nostre aprenentatge.

No dubteu en visitar-nos setmanalment, ja que tenim preparades moltes sorpreses al llarg del curs.

Fins aviat riallers!

Pequeña muchacha asiática que mira con magnificar con la cara sorprendida en parque

Font: pequena-muchacha-asiatica-que-mira-magnificar-cara-sorprendida-parque_34054-482.jpg