La revista de l'Institut Guindàvols

Un altre bloc XTECBlocs
  • rss
  • Inici
  • Pàgina d’exemple
  • UN BON CAP DE SETMANA
  • Aquest cap de setmana…
  • Un cap de setmana de festa major

Un Dia de la Meva Setmana!

GEMMA TORRENT PELLISE | 10 octubre 2014

Aquest cap de setmana tinc plantejat anar a comprar-me la Play Station 4, perque vaig tindre un començament de curs bastant bó. Després jugaré  al League Of Legends,   que és un joc on has de controlar uns personatges, etc.. Aniré a casa d´un amic per jugar al Fifa 15 a la Xbox 360. Al tornar a casa, que serà tar miraré una pel·licula de terror amb la meva germana, que es el tipus de pel·licules  que més m´agraden. El dia següent faré els deures de tota la setmana per així tindré  mes temps per jugar etc…


Començaré a estudiar per l´examen de Castellà. Després aniré a jugar amb uns amics al Minecraft en la Xbox 360 ja que temin 4 mandos, també tenim una aposta en el fifa. El que perd te qué anar a Carre Major i gritar jeje. També jugarem al Gta  V que es un joc de Sandbox( Mundio Llibre) que ens agrada a moltes persones. El Diumenge serà un dia bastant aburrit ja que tindré que anar a casa del meu pare, tornar a casa i jugar  l´ordinador fins a les 6 mes o menys. Anar al camp a jugar futbol amb els amics i tornar a les 9. Jo normalment me´n vaig a dormir a les 23:00. Això és el meu cap de setmana.

 

 

 

Claudiu Enachescu 3r Eso

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
General
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Cap de setmana

GEMMA TORRENT PELLISE | 10 octubre 2014

Aquest dissabte tenim planejat quedar una estona amb les amigues de l’institut, i anar a la seva casa i després Sin ens sobre temps arreglar-nos i sortir a fer un tom, així aprofitem i m’acompanyen a cappont a casa de la meva germana a veure als cosins i al cunyat que fa mesos que no el veig per culpa del seu treball que no li dóna massa temps per estar amb la familia.

A la nit a el millor sortim amb els pares a pendre allò o millor a sopar al Wok un restaurant bufet, que esta a prop de Ricard Vinyes.

Després de sopar anirem a casa a fer nit de pel·lícules i ha descansar una mica, més tard endollaré el wifi del mòbil del pare per poder parlar una mica més amb les amigues i amics de l’institut i seguir planejant el dia de demà. M’aniré a dormir tard sobre la matinada suposo que demà no tinc cap assumpte important que fer amb la família, la diversió no acaba allí, sinó acaba el diumenge perquè al dia següent hem d’anar a l’institut.

Això él que farem durant el nostre dissabte

Betsabè Pozo

Natàlia Terrones

3rc

 

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
General
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Plans de cap de setmana

GEMMA TORRENT PELLISE | 10 octubre 2014

Aquest cap de setmana, són les festes del Pilar a tot Aragó i com jo tinc família a Fraga docs llavors des de divendres fins a diumenge estaré per Fraga. De fet a Fraga les festes van començar el dimecres.

Ahir dijous,van fer per la tarda la carrera de rucs, per a els petits van fer taller de goma eva i tot la nit hi ha festa pel recinte de les penyes, tot organitzat per la Peña Fragatina.

Avui divendres, per la tarda a les 19:00h fan el Gran grix que es, a la plaça de toros hi solten vaquilles i els participants son els membres de les penyes que mentres la vaquilla esta per la plaça suelta han de anar fer els diferents jocs que els hi proposen, per la nit hi ha un concert, jo no hi aniré perquè vaig a la penya d’uns amics la penya es diu ke te sen done es un nom inventat però m’agrada molt.

El dissabte pel mati no crec que faci res per que arribaré tard a casa, però per la tarda aniré a les firetes amb els meus amics, a veure els gegants i la batucada després tornarem a casa per sopa i anirem un rato a les penyes.

El diumenge  pel mati ja marxaré cap a cas per segur que no tindre temps de fer els deures així que millor tornar a qui a Lleida d’hora i que tinga tota la tarda per fer deures i estudiar per els examens.

NAIARA FALGUERA

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
General
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

El meu cap de setmana

GEMMA TORRENT PELLISE | 10 octubre 2014

Aquest cap de setmana no serà res especial, Dissabte, quedaré amb amics per anar a donar una volta pel Carrer Major i fer fotos. Diumenge, en canvi tinc planejat  veure les carreres de motos, la MotoGP, en directe les fan molt aviat, a les sis del matí, a causa del canvi horari. El millor és que a Telecinco, les repeteixen a les cinc de la tarda. Espero que després de les dos caigudes, el Marc Màrquez, el noi de Cervera, guanyi per a fer-se campió del món. Com he dit abans, un cap de setmana tranquil i semblant als altres.

Aquest cap de setmana per a mi serà una mica diferent als altres. Dissabte aniré amb la meva família de compres al Carrer Major i a donar una volta per la ciutat, A la nit, soparem al Telepizza. Diumenge, anirem a casa d’una amiga de la meva mare, passarem el matí amb ella i ens quedarem a dinar. A la tarda, jo, quedaré amb els amics, al clot per a jugar a un partit de futbol, a la nit, anirem al castell a passar l’estona. Un cap de setmana bastant diferent encara que molt divertit i molt especial per a mi.

Àlex Montoro i Kimberly Moreira.

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
General
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Articles recents

  • Què vaig fer aquest cap de setmana?
  • El meu cap de setmana
  • FESTA MAJOR DE LLEIDA
  • Festa Major
  • Gimcana

Comentaris recents

  • Daniel Estrada Ramírez en Un cap de setmana de festa major
  • GEMMA TORRENT PELLISE en Vacances d’estiu
  • Ana Dan i Adriana Drago en Una rosa a, a………………………………………AL PEDOBEAR!!!!!
  • Jordi en Sant Jordi 2012
  • pilar.rubio en El festival de nadal de l’institut Guindàvols

Arxius

  • maig 2015
  • març 2015
  • febrer 2015
  • octubre 2014
  • juny 2014
  • maig 2014
  • abril 2014
  • març 2014
  • gener 2014
  • novembre 2013
  • octubre 2013
  • desembre 2012
  • novembre 2012
  • octubre 2012
  • maig 2012
  • abril 2012
  • març 2012
  • febrer 2012
  • gener 2012
  • desembre 2011
  • novembre 2011
  • octubre 2011

Categories

  • General

Meta

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox