Activitats TEI

En Institut d’Aran trabalham era tutoria entre iguals. Per açò, es prumèri dies de classe enes tutories parlam de tot açò e hèm activitats entà qu’es gojats e gojates deth centre se poguen conéisher. Es tutories entre iguals se realizen damb es alumnes de 3au e 1er e 4au e 2au. Eth passat 15 de seteme se realizèc ues activitats entà qu´er alumnat deth centre se coneishe…

Aguestes activitats se hèn tanben pendent tot eth cors, com passèc eth passat 26 d’octobre. Es grops de tresau premaniren ues activitas entàs alumnes de prumèr. Que meilhor qu´es alumnes comenten:

Eth dia 26 d’octobre es alumnes de 3au e de 1èr dera ESO s’amassèren entà hèr ua sèrie d’activitats TEI (tutoria entre iguals). Aguestes activitats servissen entà qu’es escolans de 1èr s’adapten ben ar Institut.

Es activitats les pensèren es escolans de 3au e sigueren plan divertides. Creigui qu’aguestes activitats s’an de hèr mès soent.

Toti Pi (3auB)