Revista Escolar La Bruixa

Revista Digital
  • rss
  • Inici
  • Info
  • E. Infantil P-3
  • E. Infantil P-4
  • E. Infantil P-5
  • C.I. Primer
  • C.I. Segon
  • C.M. Tercer
  • C.M. Quart
  • C.S. 5è. i 6è.-
  • Festes i Tradicions
  • Infos_Materials usuaris Bloc
  • 2009.Any de l’Astronomia!!
  • Una MÀ de…CONTES
  • SANT JORDI

BENVINGUTS!!

Patxigu | 19 novembre 2008

Benvingudes i benvinguts al bloc de La Revista Digital La Bruixa, del : “CEIP Valgorguina“,de la localitat de Vallgorguina (Vallès Oriental). Si ja t’has valida’t o donat d’alta als BlocsXtec Somriure, inicia la sessió clicant aquí Rialla i escriu comentaris i articles. A l’acabar, no t’oblidis de clicar “finalitza la sessió“

num1.gif Valida’t, si encara no ho has fet

num2.gif Inicia sessió, escriu comentaris o …

num3.gif Crea un article nou

Blocs.xtec.cat 

La XTEC ens ofereix un aplicatiu per editar el nostre bloc d’aula, de matèria, de tutoria, de centre o de reflexió pedagògica en un entorn segur, fiable i pensat per a usos educatius. Com el podrem aprofitar? Aquí tenim un manual pdf.

1. Usuaris del bloc: cal tenir un identificador d’XTEC ( professors) o de l’edu365 ( alumnes). Això a la pràctica significa que s’ha de disposar d’un compte de correu a la XTEC o a l’edu365. Als alumnes , el Coordinador d’Informàtica de l’Escola els procurarà  el compte, prèvia signatura de l’autorització del formulari, per part dels pares, que es pot aconseguir clicant aquí.

2. Valida’t. Per a començar a escriure i participar en el bloc de LA REVISTA o en qualsevol altre bloc de la XTEC, cal que facis la “validació”:

  • Ves a http://blocs.xtec.cat

  • Clica “Entra” a l’angle superior dret de la pàgina.

  • Fes la validació utilitzant el nom d’usuari/ària i la contrasenya de la XTEC o de l’edu365.

La validació es fa una sola vegada, i llestos!!. A partir d’ara ja pots escriure i participar en el bloc de la nostra Revista Escolar o  en qualsevol altre bloc de la XTEC; prèviament hauràs de “iniciar sessió“. També pots crear el teu bloc personal. Convida als teus alumnes o al teu professor a participar en experiències educatives online.

3. Si ja t’has valida’t, ves al final d’aquest article i escriu un comentari de presentació. Ara ja et podrem afegir com a usuària/usuari d’aquest bloc i t’assignarem un rol:

Quan convidem algú a participar en el bloc (professor , alumne , pare/mare), li hem d’assignar un rol. Cada rol porta de forma implícita una sèrie de permisos que habiliten al participant que convidem a poder fer unes determinades operacions o no. Aquests permisos segueixen una certa jerarquia. Els perfils d’usuari/ària entre els quals podem triar són:

  • Administrador/a: disposa de tots els permisos d’administració. Té control total sobre el bloc.

  • Editor/a: publica i gestiona tots els articles, tant els propis com els aliens.

  • Autor/a: publica i gestiona els seus propis articles. No pot fer cap acció sobre els articles que hagin afegit la resta de participants o autors.

  • Col·laborador/a: escriu i edita els seus articles però no pot publicar-los. Cal que algú amb drets d’editor/a, com a mínim, li doni el vistiplau als articles que ha escrit i, per tant, siguin publicats.

  • Subscriptor/a: escriu comentaris, rep missatges amb novetats, etc. No pot escriure cap article.

4. Si ets editor, autor o col·laborador, a més de text, podràs afegir als teus articles continguts diversos com ara imatges d’Internet o del llapis de memòria, vídeos, arxius sonors, arxius flash, powerpoints, enllaços a Internet, etc. Consulta les categories i els articles del menú de la dreta.

Més informació: blocs.xtec.cat · manual pdf.-Moltes Gràcies!!Guai!

Categories
Cicle Inicial, Cicle Mig, Cicle Superior, Educacio Infantil, General
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« Informació sobre els carlets Tutorial Utilització i Edició en Blocs.Xtec.Cat »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

You must be logged in to post a comment.

Campanyes i enllaços interessants.

master.gif
Bloc Participant
Bloc Participant
TICgualtat Educativa
2009.Any de l'Astronomia.
Galàxia Espiral Messier 101,imatge composada.
Amicus-Espiral-Xarxa Social
El meu bloc d'anglès.-Moltes Gràcies a M.Escoi
Roda de les Vitamines

Favorits

  • WordPress.com
  • WordPress.org

Arxius

  • octubre 2012
  • maig 2012
  • març 2011
  • novembre 2010
  • octubre 2010
  • juliol 2010
  • juny 2010
  • abril 2010
  • maig 2009
  • novembre 2008
  • octubre 2008

Articles recents

  • Activitats JCLIC per Educació Infantil i Primària
  • #SOSedu22M Blackout ,contra les retallades en educació
  • Un Lengüetrazo para Japón
  • Un Lengüetrazo para Japón
  • Japan.tv Actualitat Terratrèmol a Japó. On-line Directe!!

Eines Bloc:Traductors i Diccionaris

EINES DE TRADUCCIÓ DEL BLOC
CASTELLANO
ENGLISH

BIBLIOTECA VIRTUAL

CONSULTA Traductor BabelFish.

Enllaços útils

Xtec.cat
Edu365.cat
Buscar amb Google
Espai LIC
La Web de la Teresa. Clica!!
5 al dia.Mercabarna.com: Menja sà!!
Activitats tots els Nivells,amb "La Motxilla":Clica!!
Milers d'activitats a Jueduland:Clica!!
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox