Projectes FP Bàsica

PROJECTES FP BÀSICA DEL COMTE DE RIUS: FEM DE LA REALITAT VIRTUAL UNA EINA A L’AULA

Tot va començar fa un temps pensant com podríem arribar a als alumnes, com traslladar els plànols elèctrics en dos dimensions, fins uns models de realitat virtual.
Llavors el projecte “Dels plànols 2D a la realitat virtual” va ser el projecte guanyador del  Mobile Learning Awards de mSchools este Marzo de 2018.
Molts alumnes no tenen la capacitat de relacionat els plànols en paper amb la realitat. El pas de 2 dimensions a 3 els costa. Els estudiants d’electricitat i electrònica treballen constantment aquests plànols, i tenen una simbologia i estructura que només si ets elèctric pots entendre. L’objectiu del projecte va ser acostar els plànols a qualsevol persona.  Es a usar la realitat virtual en 2 vessants: el pas de 2 a 3 dimensions, però també per a ensenyar a qualsevol el tipus d’instal·lació a realitzar. Per tant el VR es converteix en una potent eina de màrqueting i presentació de projectes.

I llavors els alumnes havien de presentar els projectes de síntesi de creació d’una empresa, un model en 2D en forma de plànols d’instal·lacions elèctriques i electròniques, i un model en 3D que varen programar amb Cospaces Maker.Y

ELS PROJECTES DE L’EQUIP DOCENT D’FP BÀSICA:

PROYECTO DE SÍNTESIS- YSERA  Vine i juga sense límits. Mai a la teva ciutat has tingut una cooperativa dirigida principalment a oefrir serveis de jocs de rol de taula.

PROYECTO DE SÍNTESIS: LA ROKA : La Roka: el teu rocòdrom amb bar, dutxes, barbacoa, monitors d’escalades, lloguer de material, peus de gat…

PROYECTO DE SÍNTESIS GORRAS -CSO Tipus de Gorra CSO: no són gorres normals!
PROYECTO DE SÍNTESIS: MAD BLOCK CRUSHER El Mad block crusher vol que gaudeixis de l’estança provant el teu mtaerial favorit d’escalada en bloc de tot tipus.
PROYECTO DE SÍNTESIS- HUNT3RZ- Si ets afiliat de l’skateboarding, si necessites tots els dies estar en contacte amb les taules de fusta amb eixos i rodes, llavors ets de  HUNT3RZ.
PROYECTO DE SÍNTESIS- OMEGA– Omega: La teva empresa preparadora de vehicles d’alta gamma i de personalització

PROYECTO DE SÍNTESIS- FUNDAS +– Fudas+: Empresa dedicada a la creació i comercialització de fundes de mòbils originals.
PROJECTE DE SÍNTESI- ROMO– ROMO és una botiga i taller de confecció de roba a mida per a totes les edats.
PROYECTO DE SÍNTESIS- The hip hop house- Hip Hop House botiga de tatuatges, que fomenta la creativitat. Els tattos s’acompanyen de música i pots gravar grafittis que pots pintar a les parets exteriors del local. També hi ha un estudi de rapers perquè puguin gravar les cançons.

Equip docent d’FP Bàsica

#Aprenemenpositiu, #Femsaltarlaxispa, #FPBasica, #FPBasicacomterius, Aprenem en positiu, Electricitat i Electrònica, Fem saltar la xispa, FP Bàsica Comte de Rius, Realitat Virtual immersiva, Mobile Learning Awards