Propera visita Gofor + Criteris selecció alumnes + Preparació fira de Sant Jordi
NATIVIDAD CASTILLO RIOS | 12 de gener de 2018Professores presents:
Anabel Giménez, Raquel Abad, Marta Vellisca, Nati Castillo
- L’enllaç de la pàgina web al projecte Stress- free learning no funciona. Cal posar l’enllaç una altra vegada.
- S’ha d’actualitzar el bloc de Let’s Science. L’última entrada és del novembre. El mateix passa amb l’E-twinning
- Actualitzar igualment les graelles de mobilitats.
- La Marta ens va ensenyar les samarretes de Let’s Science, 12 euros cadascuna. Estan molt bé.
- Acord sobre les sessions de la psicòloga Mireia Cabero: dues sessions de 1h30, en dos dies diferents, dilluns i dimecres.
- Proposta: fer calçots el dimecres
- Visita a la universitat: 26 o 27 de febrer.
- Visita cultural proposada: observatori Fabra
- La Raquel va comentar que els professors no volen allotjar a Montmeló. Volen quedar-se al Llagotel sí o sí.
CRITERIS SELECCIÓ ALUMNES PARTICIPANTS EN ERASMUS PLUS
- Participar i guanyar el concurs del logo.
- Bones notes en castellà, català i anglès.
- Que no hagin participat en un projecte similar.
- Han d’estar matriculats al centre dos anys.
Les mobilitats dels alumnes del Gofor seran a França i a Estònia.
La propera reunió del GoFor serà el dimarts 16 de gener, a l’hora de l’esbarjo, on parlarem sobre les estratègies de lectura.
PREPARAR FIRA DEL LLIBRE PER SANT JORDI
S’hauria d’anar pensant què fer. A Estònia cada alumne ha donat 1 llibre a la biblioteca del centre i s’han venut per 1 euros. Han guanyat 500euros, que s’han destinat a organitzacions benèfiques.
També es for fer un gimcana literària.
Proposta de Raquel: Reading Circles com a estratègia de lectura. Cada grup d’alumnes s’encarrega d’estudiar un aspecte concret de llibre que s’està llegint i han d’omplir una graella. La idea és col·laborar en grup. Després es canvien els rols. També poden escriure un diari de reflexió sobre la lectura. En la Wiki està tot penjat, i les fitxes estan fetes. És un projecte d’Oxford. Es pot avaluar el diari a través de rúbriques.
El producte final podria ser un pòster, una cançó o una representació.
La Raquel farà un calendari d’Etwinning.
ALTRES TASQUES PENDENTS
- Preparar power point sobre els diferents Erasmus (Coordinació)
- Posar-se en contacte amb la substituta d’anglès per la Nati, del 11 al 17 de febrer. Les professores d’anglès de guàrdia haurien de cobrir les classes, per evitar despeses innecessàries,
- Projecte Let’s Science: la llista de temes de ciències encara està per decidir. l’Anabel va proposar buscar un tema i mirar com es tracta a cada país. Es podria fer una bateria de preguntes.
- Projecte SMILE: mirar a quin hotel estarem a Kalajoki.