Presentació dels alumnes

Hola, som l’Aula Oberta de l’intitut Fort Pius, som 12 alumnes, que tots som com una gran familia, a vegades hi han discussions, però en les millors famílies del món hi han discussions. Però la nostra familia amb tots els nostres defectes, és perfecta, perque encara que a vegades ens diem coses lletjes, tots en el fons ens estimem.

Us animo a que conegueu a aquestes dotze maravelloses persones, que fan que la nostra clase sigui especial.

LOUBNA

Hola, em dic Loubna, sóc del marroc i tinc 15 anys.

Estudio a l’intitut Fort Pius, vaig a tercer d’ESO i vaig repetir primer d’ESO.

El meu nom és una mica complicat de pronunciar, és d’origen francés i traduït al castellà és Lorena.

M’encanta l’esport, sobretot el futbol i el básquet. Practico el básquet a l’equip delmeu barri (born) des de fa cinc anys.

M’encanta quedar amb els amics i anar de festa.

Sóc molt de la broma, ricde totes l

es tonteries. Sóc oberta, extrovertida, a vegades antipática, però quan fan o diuen alguna cosa que no m’agrada.

Quan estic de mal humor sóc insuportable.

No em callo res, ho dic tot en veu alta i davant de tots. Sigui bo o dolent, m’és igual: ho dic.

BRYAN

Sóc Bryan, sóc d’equador i tinc 16 anys, visc a Barcelona i vaig al gimnàs el Claror. Vaig a jugar a futbol els dimarts, els dimecres i els dijous amb els meus amics i vaig a la piscina a nedar. No tinc germans.

GUILLEM

Hola nois i noies, em dic Guillem, tinc 14 anys i he nascut l’any 97. Em considero una mica divertit i rialler.

La meva vida personal és aixecar-se ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora, esmorzar i marxar a tres quarts de vuit per anar a l’institut. Quan tots els companys de clase arriben a l’aula, alguns poden arribar tard però altres no. Quan estem entre clase i clase i el profe no ha arribat, hi ha alguns que fan crits però tots són molt amics, i quan marxo de l’institut ja em quedo satisfet de la feina.

SERGI

Hola, em dic Sergi Farro i visc a Barcelona. Tinc 14 anys i vaig a tercer de l’ESO a l’institut Fort Pius. M’agrada jugar molt a futbol i jugo a l’equip de l’institut.

A part de l’institut, tinc dos germans, un nen i una nena. El nen es diu Jorge i la nena Neus i tots dos tenen nou anys.

JORDI

Hola em dic Jordi, sóc de Barcelona i tinc 15 anys. M’agrada molt sortir amb els amics a les tardes i anar cada dissabte de festa a la discoteca.

ANDRÉS

Sóc l’Andrés. Jo sóc un nen solitari i callat, sempre estic sol al pati perquè m’agrada. Sóc tímid,vergonyós per unes coses en concret.

ANDRIY

Hola, sóc Andriy Pomazanskyy; tinc 16 anys. Sóc ucraïnès, però visc a Barcelona. No tinc germans ni germanes. Visc a Barcelona amb el pare i la mare. Estudio a l’escola, es diu institut Fort Pius. Quan acabi d’estudiar, vull treballar (bomber) és que no m’agrada estar a la cadira i escriure fulls cada dia.

JOSÉ

Hola, bon dia, em dic Jose Novas. Sóc morè d’ulls verd amb llavis carnosos i medeixo 1,70m. Sóc simpàtici tinc els cabells negres amb ulls grans.

EDGAR

Hola, em dic Edgar, sóc del 96 i sóc de Galícia. La gent diu que sóc un “xulo”.

JESSICA

Sóc bastant de la broma, m’agrada riure com una boja, però aixó és el que em fa feliç. Em descric com una noia una mica hiperactiva,no sempre.

No sóc amiga dels esports, però l’únic esport que m’agrada és el futbol.

Puc ser amable, però “borde” alguns cops, la gente m qualifica de divertida i una mica nerviosa. M’agrada escoltar i poder ajudar els meus amics. Així jo també seré escoltada i la gent m’ajudarà.

Jo sóc una tia genial… Jo sóc Jessica Fernández.

Hola, em dic Abril Verdoljak D

amante, i vaig néixer a l’Argentina, Buenos Aires. I vaig a l’institut Fort Pius.

Em considero una persona alegre, divertida, a vegades vergonyosa i molt amigable. Un dels molts dels meus defectes són:que quan coneixo una persona i després, al llarg d’un temps, ja no està al meu costat, em sento perduda i sense saber on anar, però aixó no em passa gaire. També m’endins

o molt en mi mateixa i molts cops no m’agrad parlar dels meus sentiments i pensaments amb ningú.

M’agrada molt el món

de les paraules i llegir, i jo pensó que un dels millors plaers de la vida, és llegir un bon llibre a l’ombra d’un gran arbre escoltant música.

NAWFAL