L’infant percep i viu en un món molt diferent a com ho vivim o veiem els adults, penso que els infants viuen en un món de fantasia on no distingeixen el que és real del que no ho és. Tenen una gran curiositat pel món que l’envolta i una ment amb molta imaginació i fantasia.
De ben segur que descobreix més coses o veu coses diferents del que podem veure nosaltres com adults. A diferència de nosaltres aquests infants ja neixen amb les noves tecnologies i molts d’ells ja saben jugar o utilitzar una càmera.
Amb una càmera a l’aula es poden plasmar moltes activitats que es fan o moments viscuts com per exemple: arribada del tió a l’escola, una excursió… i amb això, poder treballar diferents aspectes com l’expressió verbal dels infants explicant el que veuen a les fotografies que ells mateixos han fet.
Es poden fer moltes activitats donant el protagonisme als nens, podem posar a la mateixa aula o bé en un ambient concret el taller/ambient de reporters on els infants disposen d’un ipad i van pels altres tallers fent fotos i vídeos explicant el que fan la resta de companys en els altres tallers/ambients. També, podem fer una petita excursió per l’escola i fer fotografies a altres feines, a les figures geomètriques, colors, números que vagin trobant… i desprès a l’aula fer una conversa sobre el que hem anat trobant i veient per la nostra escola.
Reflexió
Respon

