LA CONTAMINACIÓ DE L’AIRE

Durant anys les nostres emissions de gasos, fums, i substàncies volàtils han anat a parar directament a l’atmòsfera. Diuem els científics que hem creat un gran forat a la capa d’ozò, el qual perjudicarà seriosament la salut de les espècies que poblen el planeta i, per descomptat, la nostra.

Podem fer alguna cosa per arreglar-ho?

L’HORT A L’ESCOLA

En les antigues instal·lacions ja teníem un hort i en l’edifici provisional, on vam anar mentre ens feien el col·legi nou, també en vam tenir d’hort.
Quan, en el setembre del 2003, vam estrenar l’escola nova ens vam trobar amb el problema de què no trobàvem l’ubicació adient.
A la fi, seguint les directrius de l’Escola de Natura i amb les bones mans del nostre conserge i del dire, juntament amb la col·laboració de mestres, alumnes i famílies ho hem aconseguit, per fi
TENIM HORT!!!!!
L'Hort

View more presentations from a8035404.

L’hort a Educació Primària

caixons hort

Ja feia temps que buscàvem el sistema més adient per instal·lar un hort al pati del nostre centre.

Després de diverses propostes vam trobar la solució:  Comprar uns taulons tractats ecològicament per poder estar a la intempèrie. Amb ells el nostre superoficial d’oficis ens va construir uns marcs per contenir la terra adobada que ens va proporcionar l’escola de natura de can Miravitges

Hola!

ReciclotBenvingut/da al bloc d’en Reciclot.

Aquest bloc pertany al CEIP Joan Miró de Badalona. La Nostra escola està desenvolupant un projecte d’innovació de medi ambient destinat a introduir entre l’alumnat la cultura del reciclatge i del consum sostenible.

En el curs 2006/2007 vàrem començar la setmana del reciclatge a Educació Infantil. D’allí sorgí la proposta de presentar un projecte d’innovació de medi ambient, el qual fou aprovat en el mes de juliol del 2007. En aquest projecte es pretèn treballar la cultura del reciclatge i del consum responsable a partir de tres àmbits: l’aire, la terra i l’aigua.

El curs 2007/2008 s’inicià la implantació de l’esmentat projecte, treballant l’aire.

En el present curs 2008/2009 s’està treballant el tema de la terra. S’han iniciat diferents activitats:

1. l’hort a l’escola
  2. l’entrepà presumit

La intenció d’aquest bloc és informar-vos de les diferents activitats que realitzem.