Us presento aquest treball de Jose R. Vidal sobre recursos que es poden fer servir per aplicar la comunicació i les noves tecnologies dins de les aules. Aquest compendi de recursos es un resum de moltes de les eines que cada vegada més faciliten la nostre tasca com a professors del S. XXI.
El pla de comunicació
Es tracta de propostes, be per part del departament de màrqueting de l’empresa o be per una agència contractada, que fan referència a accions de comunicació, segons unes dades, uns objectius i un presupost.
Quaderns Virtuals
Quaderns Virtuals és un projecte desenvolupat al Departament d’Educació que trasllada a la Xarxa els quaderns d’exercicis tradicionals conservant totes les virtuts (contacte directe amb el treball de l’alumne/a, possibilitats d’interactuació i de personalització de les propostes didàctiques). Està format per diferents eines, entre les que destaca l’Editor, que permet al professorat confeccionar els seus propis quaderns. També disposa d’una biblioteca d’activitats, formada pels quaderns que ens van enviant professors i professores que comparteixen la seva feina per afavorir el reaprofitament de materials.
Pots veure una prova
Generació s. XXI, presentació
Benvingut/da a Generació s. XXI. Des de aquest article vull aprofitar per presentar el contingut que pretenc desenvolupar.
Generació s. XXI preten ser un bloc d’activitats d’aula desenvolupades pels alumnes de grau superior de la familia d’Administració i Finances de l’IES CAMPS BLANCS.
Aquests alumnes són de primer curs i, amb ells, penjarem pràcitiques sobre comunicació desenvolupades al crédit de Gestió Comercial i Atenció al client.
Els temes que tractarem será questions bàsiques sobre màrqueting, cada un d’els alumnes, amb autorització per a pujar articles al bloc, exposarà de manera resumida i ordenada, una serie de contiguts previament treballats a l’aula.
Bona sort i bona feïna.
RAfa