Activitat amb PDI

[slideshare id=43335620&doc=raiddaventura0115paisaje-150108160851-conversion-gate01]

Publicat dins de General, Informació | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Presentació del Raid d’Aventura

A continuació podeu veure una petita presentació del Raid d’Aventura que realitzarem els alumnes de cinquè de l’Escola Mitja Costa.

[slideshare id=43261729&doc=raid-daventura-presentaci-150106173408-conversion-gate02]

Publicat dins de Informació | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Geocaching

Qué es el Geocaching?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kCuYczGANd0[/youtube]

Geocaching SANTANDEUROPA – IOSU

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Raid d’Aventura

Els Raids d’aventura són una combinació de dues o més disciplines, inclosa la resistència i l’orientació. Algunes de les activitats relacionades amb el Raid són: ciclisme de muntanya, tir amb arc, patins …

Tots sabem que no totes les escoles es poden permetre una despesa econòmica com la que suposa anar a fer un Raid, per això apostem per acostar-lo al nostre centre.
Caldrà imaginació i esforç de tots els que hi estiguin implicats, però us assegurem que valdrà la pena.
Serà una grata experiència per a tots.
Alumnes i mestres compartirem una petita o gran aventura, on les activitats, habilitats, valors i esforç, faran volar la imaginació dels nostres petits aventurers i marxarem tots plegats lluny, ben lluny!

P1060877-1

Foto de l’Escola Mitja Costa

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a Raid d’Aventura