And the winner is…

Ja tenim guanyador!

Amb un 54% , el logotip guanyador és…

Moltes felicitats!

Publicat dins de General | 5 comentaris

Participa!

Ha arribat l’hora!
Et presentem els 10 logotips finalistes per representar la ràdio de l’escola.
Vota el que més t’agradi però recorda que només es compabilitza un vot per persona.
El plaç per votar finalitza diumenge, 24 de febrer a les 24h.
Anima’t a participar, ja saps que entre tots fem la nostra escola… i la nostra ràdio!

Publicat dins de General | 3 comentaris

Logotips Bransuela

No podem tenir un programa de ràdio si no tenim una imatge que ens defineixi.
Aquests són els logotips que s’han presentat per Ràdio Bransuela.
De tots ells, s’escolliran 10 i llavors obrirem una enquesta per que tothom pugui triar el logotip que vol que representi la nostra ràdio.
Però, de moment, us deixem que gaudiu amb la feina dels nens i nenes de cinquè.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Falques publicitaries en castellà

Una de les tasques que hem fet per practicar el parlar davant d’un micròfon ha estat per castellà.
Es va demanar als nens i nenes que, per parelles, fessin falques publicitaries, originals, divertides i autèntiques. Podien publicitar des d’un producte a un viatge passant per un anunci solidari. Les úniques condicions eren que tots dos memebres de la parella havien de parlar i que no es podien utilitzar marques conegudes.
Mai se sap… Potser en uns anys tenim uns quants publicistes.

I les parelles publicitaries són…

Publicat dins de General | 1 comentari

Infantil fa ràdio!

Els nens i nenes de P3 ens expliquen un conte… i de quina manera!

Moltes felicitats! Ha quedat genial!

Publicat dins de General | 1 comentari

El logotip de Ràdio Bransuela

Ja hem entrat a una nova fase de treball, la més pràctica: fer un programa de ràdio.
Però per poder fer-lo i que la gent sàpiga que és una creació nostra, necessitem un logotip per Ràdio Bransuela.
Els nens i nenes de cinquè hem fet un logotip, com nosaltres creiem o com més ens agradava.
Tot i això, els nens i nenes de sisè i gràcies al seu treball amb les cooperatives són uns experts i expertes en com dissenyar un logotip.
Per aquest motiu els hi vam demanar ajuda. Volíem saber la seva opinió sobre els nostres logotips i ells i elles, de pas, podien explicar-nos quines característiques ha de complir un logotip.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Com es diuen els que escolten la ràdio?

Avui durany la sessió de ràdio hem estat parlant de locutors i… he demanat que com es diuen els que escolten la ràdio i…

Quina ha sigut la meva sorpresa en sentir que es diuen: oidors, escoltadors, ojeadores, orelles, gent…

Llavors, ja sabeu el que toca! Escriviu un comentari amb el nom de les persones que escolten la ràdio!

Els…

Publicat dins de General | 8 comentaris

Improvisem

Un dia es va explicar als nens i les nenes que existien programes pregravats i programes en directe. En aquests últims, en molts moments, cal improvisar per tal de poder seguir amb el programa.
Així, es va proposar una nova activitat per la ràdio. Per grups havien de triar un tema i parlar durant cinc minuts com si fos un programa en directe.
El que us presentem a continuació és el resultat del que es va gravar (només s’han tallat moments de silencis molt llargs).

Publicat dins de General | 1 comentari

La ràdio és…

La primera vegada que els nens i les nenes de cinquè van entrar a “l’estudi de gravació” de l’escola es van quedar, en un primer moment, sorpresos i sorpreses, però després van descobrir que gravar és molt divertit.
Tot i això, per poder fer una bona gravació cal seguir unes normes: vocalitzar, parlar alt però sense cridar, parlar a poc a poc, no apropar-se molt al micròfon, però tampoc parlar molt lluny…
I complir aquestes normes no és fàcil. El que us presentem a continuació és la primera gravació feta aquest curs tal i com es va enregistrar.

Publicat dins de General | 1 comentari

Presentem el nostre tema

Un cop buscada tota la informació, feta una posada en comú, triar el que és realement necessari, aprendre com fer un mapa conceptual, fer el nostre mapa conceptual i aprendre el que cal dir, ja només quedava exposar.
Cada grup va fer una petita exposició de la seva part. Així, la resta de companys i companyes de la classe podien aprendre més coses sobre la ràdio.
És més divertit quan treballem en grup perquè així entre tots ens ajudem a aprendre (i també a ensenyar…).
Voleu veure com ho vam fer?

Publicat dins de General | 1 comentari