A la segona fase del nostre procés per convertir-nos en experts i expertes en la ràdio, es demana que fem un índex de treball agrupant totes les preguntes que ens vam fer en el “Què volem saber de la ràdio” per temes.
Aquesta fase ha resultat complicada doncs sovint, ens trobàvem amb preguntes que no sabíem on col•locar i han plantejat diferents debats entre els nens i les nenes de 5è A i 5è B.
Finalment i després de dues sessions, totes les preguntes han estat dividides per temes. I així podem començar la fase 3.
En aquesta fase, ens hem de dividir per grups i cada grup s’ha d’encarregar d’un bloc de preguntes.
Cal que cada grup s’organitzi de la següent manera: ha d’haver-hi un secretari i un portaveu.
El secretari anirà guardant i ordenant el treball i el portaveu serà l’intermediari amb la mestra i la resta dels grups.
Així, ha arribat el moment de buscar, endreçar i debatre tota la informació que es va trobant per després presentar-la a la resta de la classe.
-
Articles recents
Arxius
Categories
De l'Àngela Bransuela
QUE CHULI! COM HO HEU FET AIXÒ DE QUE SURTI AMB RODONES?
M’HA AGRADAT MOLT PERÒ HE POSAT EL COMENTARI ARA PERQUÈ ABANS NO PODIA VEURE EL QUE SORTIA I EM VAIG TENIR QUE BAIXAR UN PROGRAMA .
HA QUEDAT SUPER BÉ!!!!!!!!1
Di lonc tota la rao la Carla es veritat com heu pogut fer com el mapa conceptual amb rodones ha quedat molt chuliiiii
LA MEVA GERMANA M’HA ENSENYAT EL QUE ESTA FENT DE LA RÀDIO I ES MOLT CHULI I M’HA ENCANTAT EL MAPA CONCEPTUAL DELS DOS CURSOS
La meva gerana m’ ha ensenyat el mapa conceptual i magraden tots dos son molt xulos i divertits.