“Todo va a cambiar” Tecnologia i evolució: Adaptar-se o desaparèixer

Todo va a cambiar és un llibre fàcil de llegir, interessant i amè, jo diria que enganxa. És una guia per entendre millor la societat de la informació i els imparables canvis tecnològics que estem vivim.

Aplega explicacions, experiències, i fets per intentar entendre els canvis que la tecnologia està provocant en tres àmbits diferents: les persones, les empreses i la societat, però amb una major incidència pel que fa a les persones. Relata com les diferents generacions assumeixen aquests canvis tecnològics, exemplificant-ho amb la  pròpia família de l’autor (el seu pare, ell mateix i les seves filles).

El llibre explica, a més, com Internet ha canviat alguns models de negoci del món de l’oci i de la cultura (la música, la premsa, la comunicació o el sector editorial) i què han de fer les empreses per adaptar-se als canvis i no perdre competitivitat.

Analitza més o menys extensament molts temes: les diferents etapes d’Internet, els drets d’autor i la pirateria, l’expansió de l’imperi Google, l’auge i caiguda de Microsoft, l’èxit de Youtube, la difusió dels blocs, la informàtica en núvol, el web 2.0 i la societat hiperconnectada.

L’he llegit en format ebook  i realment és molt interessant.

Librosparaiphone.com App Store.

Font: http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/gestioconeixement/?p=2147

25 thoughts on ““Todo va a cambiar” Tecnologia i evolució: Adaptar-se o desaparèixer

  1. Joan Ramon Sola

    Gràcies per l’apunt del llibre, sembla molt interessant!
    Sobre els mateixos temes també és molt interessant “El trabajo flexible en la era de la información” de Martin Carnoy on també reflexiona sobre els canvis produïts en la societat per les TIC.
    Un article molt interessant també sobre el tema és el d’en Manuel Castells, “Globalización, tecnología, trabajo, empleo y empresa” que podeu trobar reproduït a la seguent adreça: http://www.gestiopolis.com/Canales4/factoria/59.htm
    Salutacions

  2. onetoto365

    ??????
    Gràcies per l’apunt del llibre, sembla molt interessant!
    Sobre els mateixos temes també és molt interessant “El trabajo flexible en la era de la información” good

  3. mtmajor88

    ????????
    Martin Carnoy on també reflexiona sobre els canvis produïts en la societat per les TIC.
    Un article molt interessant també sobre el tema és el d’en Manuel Castells, “Globalización, tecnología check my web site info for

  4. topspo

    ??
    Martin Carnoy on també reflexiona sobre els canvis produïts en la societat per les TIC.
    Un article come my web site

  5. toploan

    ???
    Un article també no menys interessant és “Globalización, tecnología, trabajo, empleo y empresa come web site

  6. totosafe

    Sports Toto site information is provided on our site. We will always try our best to provide first-class information??????

  7. mtsafe

    Un article també no menys interessant és “Globalización, tecnología, trabajo, empleo y empresa come web site check my web site ???????

  8. ?????

    Eyal Nachum is a fintech guru and a director at Bruc Bond. Eyal is the architect of the software that SMEs use to do cross-border payments. ?????

  9. mieam

    I’ve been looking for photos and articles on this topic over the past few days due to a school assignment, totosite
    and I’m really happy to find a post with the material I was looking for! I bookmark and will come often! Thanks 😀

  10. totosite

    It’s too bad to check your article late. I wonder what it would be if we met a little faster. I want to exchange a little more, but please visit my site totosite and leave a message!!

  11. jaeseu

    Efficiently written information. It will be profitable to anybody who utilizes it, counting me.
    Keep up the good work. For certain I will review out more posts day in and day out.
    Visit this and have fun !

    ???? ?? ? ??
    ???? ?? ?? ??
    ???? ??? ??? ??
    ???? ??? ?? ??
    ???? ?? ??? ???
    https://www.j9korea.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà