CHRISTO I JEANNE-CLAUDE

Christo i Jeanne-Claude són un matrimoni d’artistes que realitza instal·lacions artístiques ambientals. Formen part del moviment artístic Land Art.

Es caracteritzen, principalment, per utilitzar tela per a embolicar gegantins edificis o cobrir extenses àrees públiques.

L’any 1972 van folrar el edifici del Reichstag en Alemanya i en 1985 van cobrir el Pont Neuf en París. També van construir una cortina de 39 quilòmetres de llarg, anomenada Running Fence, en la comuna francesa de Marin en 1973. El seu treball més recent va ser The Gates (2005), el que va consistir a instal·lar 7.503 marcs metàl·lics en el Central Park de Nova York.
Nosaltres hem volgut imitar l’obra d’aquests artistes i aquí teniu unes imatges del que vam fer. Espectacular!!!


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XNCcqKo0_Bs[/youtube]

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *