AQUESTA SETMANA UN DIA VAM ENTRAR A LA CLASSE I VAM VEURE QUE HAVIA ARRIBAT LA CAIXA D’EN KUAIS! QUÈ ENS DEU HAVER ENVIAT? LA VAM OBRIR I ENS HAVIA ENVIAT ELS SEUS ULLS.
DESPRÉS DE FER ELS JOCS DELS ULLS, CANTAR LA CANÇÓ “AIXÒ ÉS UN JOC” …. VAM FER UNS BINOCLES I LI VAM DIBUIXAR EL SEU CAP AMB ELS SEUS ULLS. QUE US SEMBLEN ELS NOSTRES BINOCLES?
L’Oriol m’ha estat explicant que havia arribat el cap i els ulls del kuais a la seva escola i ja en tenia ganes de coneixer, m’ha semblat que era molt guapo.
Una abraçada
Ah per cert m’han agradat molt els binocles, i que s’ho passeu molt be amb la maria castanyera
Hola xiquets i xiquetes del 2005, veig que sou molt treballadors, com les formiguetes, que poc a poc van fent el seu camí. Penso que els KUAIS deuen estar molt contents i que us observen des de les estrelles.
Voleu dir que aquest cap de KUAIS tindrà tots els elements que falten?
Si es així ja me’l ensenyareu.
BONA CASTANYADA!
Neus Estrada
Hola, com va anar la castanyada?
A mi molt bé, avui m’he despertat a les 12. Ahir vaig celebrar la castanyada i l’aniversari de la meva cosina Jordina, que va fer 6 anys. Un petó per a tots i fins dillums.