Daily Archives: 4 desembre 2008

Passegem per la Riera!!!

Ja fa uns quants dies que els alumnes de segon vam fer una excursió pels voltants de la nostra escola. Vam anar a visitar la Riera.

Amb nosaltres va venir una monitora que es diu Miriam i és molt simpàtica. La Miriam ens va explicar moltes coses relacionades amb la vida a la Riera. Vam aprendre de que està composta la terra, què són les pedres, quins animals hi podem trobar mitjançant la búsqueda del seu rastre, quins arbres hi podem trobar, els fruits i l’escorça d’aquests… . També vam poder fer algunes conclusions com per exemple, que el bosc està molt brut perquè les persones hi llencem moltes deixalles i no anem en compte.

Després d’aquesta sortida tenim un desig i un objectiu: Respectar i estimar el Medi Ambient perquè és el lloc on viurem la resta dels nostres dies!!!!
Bé, en resum, ens ho vam passar molt bé i vam disfrutar molt buscant rastres d’animals, calcant escorces…. .

Com sempre, us deixem unes fotos que esperem que us agradin molt!!!!